Самое вкусное вино – в пустых бутылках

Bolgrad вместе с Michurin запустили коммуникационную платформу о вине, которое не мешает наслаждаться жизнью

Проблема – когда хочется просто выпить вина, просто не получится. В современной винной культуре больше правил, чем самого вина. Чтобы решить эту проблему, Bolgrad запустил новую коммуникационную платформу о вине, которое не мешает наслаждаться жизнью. Первый ролик-манифест не просто разрушает винно-снобские правила – он их игнорирует.

Идею ролика и креативную платформу разработали в агентстве Michurin. Ролик снял продакшен EasyLiving Films.

Виктория Стрижова, бренд-менеджер ТД «Алколайн»

«В отношении украинского покупателя к вину давно ощущалось некое опасение, между ними всегда сложные взаимоотношения. Стоит копнуть глубже, и становится очевидным, что столь простой напиток пугает потребителя своей сложностью и во многом по вине производителей – мы любим рассказывать о сложности производства, о том, как правильно пить, сочетать вино с едой, ощущать и понимать вино. А надо просто наслаждаться. Поставив задачу выйти с рекламой в этом году, мы обратились к креативному агентству Michurin – и попали в точку, они сделали чудо – услышали нас, поняли и указали на то, что мы так долго искали – мы всегда создавали наши продукты ради удовольствия, а теперь можем ещё и донести это потребителю.»

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...