Самое вкусное вино – в пустых бутылках

Bolgrad вместе с Michurin запустили коммуникационную платформу о вине, которое не мешает наслаждаться жизнью

Проблема – когда хочется просто выпить вина, просто не получится. В современной винной культуре больше правил, чем самого вина. Чтобы решить эту проблему, Bolgrad запустил новую коммуникационную платформу о вине, которое не мешает наслаждаться жизнью. Первый ролик-манифест не просто разрушает винно-снобские правила – он их игнорирует.

Идею ролика и креативную платформу разработали в агентстве Michurin. Ролик снял продакшен EasyLiving Films.

Виктория Стрижова, бренд-менеджер ТД «Алколайн»

«В отношении украинского покупателя к вину давно ощущалось некое опасение, между ними всегда сложные взаимоотношения. Стоит копнуть глубже, и становится очевидным, что столь простой напиток пугает потребителя своей сложностью и во многом по вине производителей – мы любим рассказывать о сложности производства, о том, как правильно пить, сочетать вино с едой, ощущать и понимать вино. А надо просто наслаждаться. Поставив задачу выйти с рекламой в этом году, мы обратились к креативному агентству Michurin – и попали в точку, они сделали чудо – услышали нас, поняли и указали на то, что мы так долго искали – мы всегда создавали наши продукты ради удовольствия, а теперь можем ещё и донести это потребителю.»

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...