Реклама з «полуничкою»: коли ок, а коли не ок використовувати секс у рекламі

Нещодавно в мережу потрапив ролик однієї рівненської піцерії, що недвозначно нагадує сюжет порнофільму. Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, разом з цим пригадав, як свого часу використовували секс у рекламі відомі бренди та чому з сексом у рекламі треба бути обережним.

Dmytro Mamontov - Реклама з «полуничкою»: коли ок, а коли не ок використовувати секс у рекламі

Perrier

Відомий французький бренд мінеральної води, безумовно, став одним із піонерів такого підходу. Ролик без сумнівів привертає увагу, та чи захочеться вам після цього пити цю воду? Дивіться і вирішуйте самі.

Skittles

Протоптаною стежиною Perrier згодом пішов і Skittles. Питання залишається відкритим — чи захочеться вам вживати продукт у їжу після побаченого?

Umbro

Ще один старий, як світ, ролик. Тут, власне, автори підійшли до креативу з більшою долею гумору. Та все ж — це гумор в стилі «Американського пирога».

Guinness

Відомий ірландський бренд темного пива вирішив не церемонитися…

Blu

Майбутнє вже стукає у двері, майбутнє хоче «хитати юрту» з вами. Так, на думку творців ролика для електронних цигарок, виглядає майбутнє статевих відносин:

Використання сексу в рекламі — річ не те що не нова, вона вже давно перекочувала у розряд банальностей та ознак поганого тону. Ну, хто з нас не бачив дівчат у бікіні, що, звабливо вигинаючись, рекламують щебінь, бетон, жуйку чи парфуми?

Якщо абстрагуватися від моралізаторства і поглянути на речі суто практично, випливає дві тези: так, секс у рекламі викликає увагу. Та чи отримує ваш бренд хоча б відсоток цієї уваги, чи далі сексу справа не заходить? Тут якраз усе не так добре, як хотілося б творцям.

Професор реклами Університету Іллінойсу Джон Віртц у 2017 році провів дослідження щодо впливу сексуальних закликів на ефективність реклами.

До сексуальних закликів вчені віднесли:

  • частково або повністю оголених моделей;
  • моделей, які були залучені в сексуальні дотики або в пози, які передбачали неминучість статевого акту;
  • сексуальні натяки;
  • сексуальні вставки, які є частково прихованими словами або зображеннями, що передають сексуальне повідомлення.

Результати дослідження показали, що, дійсно, люди краще запам’ятовують рекламу з сексуальним закликом, ніж без. Але цей ефект не поширюється на бренди або продукти, представлені в рекламі. Учасники не тільки не запам’ятовували бренди, представлені в рекламі з сексуальним закликом, але і з більшою ймовірністю мали негативне ставлення до цих компаній. Особливого інтересу до покупки учасники також не виявили.

Справа в тому, що сексуальні образи — надзвичайно сильні, так закладено природою. Настільки сильні, що здатні затьмарити собою все навколо. Так, споживачі звернуть увагу на звабливих дівчат у панчохах чи в бікіні та на паралелі зі статевим актом. Але чи пригадають вони, що, власне, рекламувалося (вже не кажучи про бренд)? Якщо ваш бренд не пов’язаний з сексом — відповідь «ні». І це підверджує дослідження, про яке згадано вище.

Тож, якщо коротко підсумувати: рекламувати в бікіні бікіні — ок, рекламувати в бікіні щебінь, бетон, піцу чи пиво — не ок.

І наостанок, якщо ви вже вирішили використовувати секс у рекламі, то робіть це хоча б трішечки оригінальніше. Наприклад, як це робить Wonderbra: «Дивися мені у вічі… Я сказала: У ВІЧІ!»

image1 - Реклама з «полуничкою»: коли ок, а коли не ок використовувати секс у рекламі

Фото на головній: natasha t / Unsplash


Читайте також: Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, нагадує найбільш розповсюджені міфи про копірайтинг та професію копірайтера і одночасно розвінчує їх.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo на культурній орбіті: технології non stop, зіткнення галактик і трішки ще про Київ

In Nebo ideas agency we don’t say «hey, there!», we say «Привіт, земляни!» and I think thats beautiful. Упевнені, ви здогадалися, ...

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Lynxlive_1

Фестиваль креативності Dubai Lynx проведе в жовтні онлайн-захід Lynx Live Virtual

Онлайн-захід Lynx Live Virtual відбуватиметься 5–7 жовтня. В цей час платформа LIONS Live зосередить свою увагу на контенті, пов’язаному з регіоном MENA.