R Agency создали этикетку-мессенджер для Like a Local`s wine bar

В R Agency разработали проект для Like a Local`s wine bar – киевского заведения, где представлены местные вина. Фишкой этого места является то, что вино здесь – это не напиток для снобов, а просто средство коммуникации.

Like a locals wine bar – место для приятного общения. Но часто за потоком информации, массой дел и соцсетями люди стали забывать встречаться вживую. R Agency решили это исправить и создали первую в мире этикетку-мессенджер, которая сама все скажет вашим друзьям.

Как это работает:

  1. Выбираете вино по душе.
  2. Фотографируете его и выкладываете снимок в соцсеть.
  3. Отмечаете желанного партнера на вечер, ночь или даже на всю жизнь.
  4. Выпиваете эту бутылку вместе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.