R Agency создали этикетку-мессенджер для Like a Local`s wine bar

В R Agency разработали проект для Like a Local`s wine bar – киевского заведения, где представлены местные вина. Фишкой этого места является то, что вино здесь – это не напиток для снобов, а просто средство коммуникации.

Like a locals wine bar – место для приятного общения. Но часто за потоком информации, массой дел и соцсетями люди стали забывать встречаться вживую. R Agency решили это исправить и создали первую в мире этикетку-мессенджер, которая сама все скажет вашим друзьям.

Как это работает:

  1. Выбираете вино по душе.
  2. Фотографируете его и выкладываете снимок в соцсеть.
  3. Отмечаете желанного партнера на вечер, ночь или даже на всю жизнь.
  4. Выпиваете эту бутылку вместе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Обличчям кампанії стала 10-річна барабанщиця Нанді Бушелл, яка опублікувала серію відеоуроків, щоб навчити британців барабанити на всьому, що є в домі.

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...