Усе почалось із того, що клієнт поставив перед агенцією задачу розповісти про три різні депозити в одній кампанії. «Хм! Тягне на челендж», — подумала команда і почала розмірковувати, як же всю цю продуктову інформацію перетворити на просту комунікацію для людей.

Так з’явилась історія про те, що гроші можна накопичувати по-різному. Як, наприклад, бігати. Обираєш для себе зручний ритм, дистанцію — і шпариш до своєї мети. Або й без мети, просто рухаєшся так, як тобі комфортно.

Цю ідею банк та агенція розвинули в ролику та порівняли різні стилі накопичення зі стилями бігу і запропонували обрати, хто ж ви є. Марафонець — цілеспрямовано, наполегливо, копієчка за копієчкою, рухаєтесь до великої мети? Чи енергійний спринтер? Вжух — і назбирали «фінансову подушку» або купили квитки кудись на моря. А, можливо, джогер (не плутати з джокером) — накопичуєте розслаблено і з задоволенням?

Щоб точно визначити свій стиль накопичення, можна пройти онлайн-тест. А потім в ідеалі ще й відкрити депозит, який банк ПУМБ пропонує під кожен із стилів. І без зайвих напрягів, спокійно нарощувати свої фінансові м’язи! Ну і бігати можна почати.

Креативним спортом займалися:

 

ПУМБ

Head of Marketing Communications — Наталя Демиденко

Brand Manager — Ірина Кіщенко

Product team:

Дмитро Поліщук

Анастасія Ранчева

Микита Малясов

Сергій Кравченко

 

 

MullenLowe Adventa

Creative Group Head — Олена Шрамченко

Art Director — Олександр Плетенецький

Copywriter — Катерина Мельник

Client Service Director — Жанна Сидорська

Account Director — Олена Шевченко

Account Manager — Вікторія Тертична

TV Producer — Іван Гончарук

 

Продакшн-студія TOY Pictures

Executive producer — Анна Варро

Producer — Наталя Романюк

Line Producer — Євген Гурківський

Director — Анна Бурячкова

1 AD — Вадим Юзба

DOP — Джуліан Атанассов

Art Department — Марія Чупайленко

Casting — «Джем»

Style — Галина Соколовська

Editor — Юрій Резніченко

Post Production — Camaradas

Color Correction — Марина Ткаченко

Music — Всеволод Липецький

Sound Studio —  Propeller Studios

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...