ПУМБ і MullenLowe Adventa  запустили нову рекламну кампанію депозитів

Усе почалось із того, що клієнт поставив перед агенцією задачу розповісти про три різні депозити в одній кампанії. «Хм! Тягне на челендж», — подумала команда і почала розмірковувати, як же всю цю продуктову інформацію перетворити на просту комунікацію для людей.

Так з’явилась історія про те, що гроші можна накопичувати по-різному. Як, наприклад, бігати. Обираєш для себе зручний ритм, дистанцію — і шпариш до своєї мети. Або й без мети, просто рухаєшся так, як тобі комфортно.

Цю ідею банк та агенція розвинули в ролику та порівняли різні стилі накопичення зі стилями бігу і запропонували обрати, хто ж ви є. Марафонець — цілеспрямовано, наполегливо, копієчка за копієчкою, рухаєтесь до великої мети? Чи енергійний спринтер? Вжух — і назбирали «фінансову подушку» або купили квитки кудись на моря. А, можливо, джогер (не плутати з джокером) — накопичуєте розслаблено і з задоволенням?

Щоб точно визначити свій стиль накопичення, можна пройти онлайн-тест. А потім в ідеалі ще й відкрити депозит, який банк ПУМБ пропонує під кожен із стилів. І без зайвих напрягів, спокійно нарощувати свої фінансові м’язи! Ну і бігати можна почати.

Креативним спортом займалися:

 

ПУМБ

Head of Marketing Communications — Наталя Демиденко

Brand Manager — Ірина Кіщенко

Product team:

Дмитро Поліщук

Анастасія Ранчева

Микита Малясов

Сергій Кравченко

 

 

MullenLowe Adventa

Creative Group Head — Олена Шрамченко

Art Director — Олександр Плетенецький

Copywriter — Катерина Мельник

Client Service Director — Жанна Сидорська

Account Director — Олена Шевченко

Account Manager — Вікторія Тертична

TV Producer — Іван Гончарук

 

Продакшн-студія TOY Pictures

Executive producer — Анна Варро

Producer — Наталя Романюк

Line Producer — Євген Гурківський

Director — Анна Бурячкова

1 AD — Вадим Юзба

DOP — Джуліан Атанассов

Art Department — Марія Чупайленко

Casting — «Джем»

Style — Галина Соколовська

Editor — Юрій Резніченко

Post Production — Camaradas

Color Correction — Марина Ткаченко

Music — Всеволод Липецький

Sound Studio —  Propeller Studios

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.