ПУМБ і MullenLowe Adventa  запустили нову рекламну кампанію депозитів

Усе почалось із того, що клієнт поставив перед агенцією задачу розповісти про три різні депозити в одній кампанії. «Хм! Тягне на челендж», — подумала команда і почала розмірковувати, як же всю цю продуктову інформацію перетворити на просту комунікацію для людей.

Так з’явилась історія про те, що гроші можна накопичувати по-різному. Як, наприклад, бігати. Обираєш для себе зручний ритм, дистанцію — і шпариш до своєї мети. Або й без мети, просто рухаєшся так, як тобі комфортно.

Цю ідею банк та агенція розвинули в ролику та порівняли різні стилі накопичення зі стилями бігу і запропонували обрати, хто ж ви є. Марафонець — цілеспрямовано, наполегливо, копієчка за копієчкою, рухаєтесь до великої мети? Чи енергійний спринтер? Вжух — і назбирали «фінансову подушку» або купили квитки кудись на моря. А, можливо, джогер (не плутати з джокером) — накопичуєте розслаблено і з задоволенням?

Щоб точно визначити свій стиль накопичення, можна пройти онлайн-тест. А потім в ідеалі ще й відкрити депозит, який банк ПУМБ пропонує під кожен із стилів. І без зайвих напрягів, спокійно нарощувати свої фінансові м’язи! Ну і бігати можна почати.

Креативним спортом займалися:

 

ПУМБ

Head of Marketing Communications — Наталя Демиденко

Brand Manager — Ірина Кіщенко

Product team:

Дмитро Поліщук

Анастасія Ранчева

Микита Малясов

Сергій Кравченко

 

 

MullenLowe Adventa

Creative Group Head — Олена Шрамченко

Art Director — Олександр Плетенецький

Copywriter — Катерина Мельник

Client Service Director — Жанна Сидорська

Account Director — Олена Шевченко

Account Manager — Вікторія Тертична

TV Producer — Іван Гончарук

 

Продакшн-студія TOY Pictures

Executive producer — Анна Варро

Producer — Наталя Романюк

Line Producer — Євген Гурківський

Director — Анна Бурячкова

1 AD — Вадим Юзба

DOP — Джуліан Атанассов

Art Department — Марія Чупайленко

Casting — «Джем»

Style — Галина Соколовська

Editor — Юрій Резніченко

Post Production — Camaradas

Color Correction — Марина Ткаченко

Music — Всеволод Липецький

Sound Studio —  Propeller Studios

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...