Publicis запустило кампанию по сбору денег на реконструкцию Нотр-Дама

Агентство рекламной сети Publicis Worldwide, Publicis Conseil, запустило кампанию «Parce que c’est Notre Dame», посвященную восстановлению Собора Парижской Богоматери.

В рамках акции агентство наружной рекламы Metrobus (принадлежит Publicis Group), выделит рекламные площади в парижском метро для трансляции роликов, где людей попросят внести пожертвования от 1 до 5 евро.

Оператор наружной рекламы JCDecaux, которому принадлежат 25% Russ Outdoor, также согласился бесплатно предоставить места для видеороликов. Помимо этого, компания выделит на реконструкцию Нотр-Дам-де-Пари около 20 млн евро.

На сегодняшний день сумма пожертвований на восстановление собора составляет приблизительно 1 млрд евро. Большую часть денег внесли всемирно известные компании, среди которых: семья Беттанкур-Мейер и группа компаний L’Oreal (200 млн евро), Семья Бернара Арно и группа компаний LVMH (200 млн евро), JCDecaux (20 млн евро), Societe Generale (10 млн евро) и другие.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...