Производитель антисептиков Dettol выпустил линейку одежды с принтом бактерий

В Новой Зеландии бренд Dettol Laundry Sanitiser запустил фейковый модный лейбл, который обращает внимание на бактерии, остающиеся на одежде после стирки.

Когда во время Недели моды в Интернет выложили фото детской одежды «бренда» Fe-cal Kids, это вызвало немало бурления в сети. Но докопаться до «грязной» тайны этого названия блоггерам и медиа удалось не сразу. Яркий принт на детских вещах изображает не что иное, как бактерию E.coli, увеличенную во много раз. А сам модный лейбл оказался рекламным ходом Dettol.

Как показало исследование, проведенное Оклендским технологическим университетом по заказу Dettol, на вроде как чистом белье прямо из стиральной машины можно обнаружить немало бактерий. В том числе и E.coli, которая обычно связана с отходами жизнедеятельности.

Вот эту неприятную «находку» бренд и продемонстрировал как можно стильнее. Во всех смыслах. Для этого даже задействовали инфлюенсеров (а те – своих детей).

И только когда публика, следуя подсказкам на вебсайте, выяснила, откуда ноги растут у этого модного лейбла, инфлюенсеры сознались, что именно они рекламируют, и Dettol Laundry Sanitiser явил себя народу.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.