• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Procter & Gamble презентувала інноваційні рішення для повсякденних викликів на Міжнародній виставці побутової електроніки CES 2022

13 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Procter & Gamble презентувала інноваційні рішення для повсякденних викликів на Міжнародній виставці побутової електроніки CES 2022
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Procter & Gamble (NYSE: PG) презентувала низку інноваційних розробок під час Міжнародної виставки побутової електроніки CES (Consumer Electronics Show) 2022, яка проходила в Лас-Вегасі з 5 по 8 січня. У віртуальній лабораторії P&G LifeLab такі знакові бренди компанії як Gillette, Oral-B, Crest і Tide продемонстрували рішення, які мають на меті змінити повсякденну рутину споживачів — від гоління і до прання одягу, а також сприяти створенню більш стійкого майбутнього.

Ще минулого року Procter & Gamble оголосила про свій намір взяти участь у CES 2022 у цифровому форматі. Компанія запросила всіх відвідувачів виставки, у тому числі — незареєстрованих на CES 2022, до своєї віртуальної лабораторії, організованої на сайті PGLifeLab. com. У цьому віртуальному просторі всі охочі мали змогу поспілкуватися наживо з експертами компанії P&G і ознайомитися з новинками компанії, серед яких:

Станок для гоління з підігрівом GilletteLabs Bugatti Special Edition, перший у світі станок з підігрівом, розроблений разом із легендою автомобільного світу, а також станок GilletteLabs з відлущувальною смужкою, яка видаляє частинки бруду зі шкіри перед дотиком леза; це дає змогу поєднати догляд за шкірою та процес гоління і забезпечує першокласний досвід останнього.


Виробник засобів для догляду за ротовою порожниною Oral Care презентував Oral-B Series 4 і 5 — розумні зубні щітки, які допомагають краще дбати про здоров’я ротової порожнини. Також бренд продемонстрував зубну щітку Oral-B iO 10 — наступний крок в еволюції чищення зубів та догляду за ротовою порожниною преміум-класу.

Виробник прального порошку Tide невпинно працює над зменшенням впливу прання на навколишнє середовище й на наше майбутнє. Бренд презентував перший космічний пральний порошок Tide Infinity, який повністю розкладається і спеціально призначений для використання у космосі. Цей порошок будуть використовувати астронавти на Міжнародній космічній станції уже цього року.

•Також на CES повернулася платформа P&G Beauty з віртуальною програмою BeautySPHERE: це захоплива подорож крізь «Відповідальну красу» — віртуальну платформу P&G Beauty.

Для відвідувачів лабораторії LifeLab також доступні ігри, в яких можна поборотися з карієсовими монстрами і врятувати Зубополіс, або покататися на сноуборді, який ковзає, як станок з підігрівом від GilletteLabs за допомогою запатентованої технології FlexDisc™.

«У Procter & Gamble ми постійно рухаємося в бік інновацій, які покращують життя споживачів у всьому світі, — каже Головний бренд-директор P&G Марк Прітчард. — Ми раді повернутись на CES у віртуальному форматі та продемонструвати багато нових продуктів, на створення яких нас надихнули наші споживачі. У переліку новинок P&G — також інноваційні рішення, які допомагають вирішувати багато нагальних проблем, таких як, наприклад, сталий розвиток довкілля».


Читайте також:

Pringles повертається в Суперкубок п’ятий рік поспіль

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.