Покупая, вы убиваете

Агентство JWT London для общественного движения Stop Ivory создало рекламу, которая отрезвит любого своей шокирующей реальностью – пока продается слоновая кость, слонов будут убивать.

В ролике место действия происходит в аукционном зале, где изображена хорошо одетая женщина и участникам аукциона предлагают  большой бивень из слоновой кости. В ролике напряженная атмосфера, так как торги становятся все более и более безумными, но когда молоток наконец падает, раздается громкий выстрел, и на экране – лицо женщины в брызгах крови от огромного умирающего слона.

В то время, как правительство США недавно объявило о планах строгого запрета на слоновую кость, все еще есть много стран, где допускается торговля ею. Общественное движение Stop Ivory стремится обратиться ко всем странам, которые все еще торгуют слоновой костью, чтобы они следовали примеру Великобритании, где это запрещено, а также настоятельно призывают правительство США как можно скорее узаконить свои планы.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...