Пикап по горизонтали и вертикали. Новая кампания Chevrolet

Результатом коллаборации двух агентств – Commonwealth и McCann New York – стала серия роликов об истории пикапов Chevrolet и месте этих пикапов в нынешней жизни. Кампания посвящена выходу на рынок пикапа нокого поколения Chevrolet Silverado.

Первый ролик – “Немного страны, немного рок-н-ролла” показывает всех возможных потребителей нового пикапа сегодня. Перед нами калейдоскопом проходят все, для кого Chevrolet Silverado удобен, полезен и даже жизненно необходим.

Второй ролик – это ретроспекция. Мы видим один и тот же момент закрывания задней стенуи кузова пикапа  Chevrolet на протяжении десятилетий его истории. И только в последнем  Chevrolet Silverado вам не придется хлопать дверью изо всех сил…

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...