Первое опять продали. В казахской рекламе троллят российское шоу

Финалист российского шоу «Голос. Дети» Ержан Максим вместе с матерью Гульмирой Алибек снялись в рекламном ролике жилого комплекса Baisanat в Астане. Создатели ролика решили хайпануть на недавнем скандале с накруткой голосов в этом шоу.

По сюжету мальчик с мамой выбирают новую квартиру в этом ЖК. После рассказа риелтора о преимуществах этого комплекса они решаются на покупку. Но уточняют у агента, есть ли непроданные апартаменты на первом этаже. И после ответа «На первом все уже продано» Ержан Максим расстраивается и восклицает: «Эх, опять». Так создатели рекламы намекнули на историю с накруткой голосов в финале шоу «Голос. Дети».

Ранее руководство российского «Первого канала» аннулировало итоги шестого сезона конкурса «Голос. Дети», где по результатам зрительского голосования с большим отрывом победила дочь Алсу Микелла Абрамова. Тогда многие отмечали, что финал прошел нечестно и победа должна была достаться Ержану Максиму. Позже проверка выявила накрутку голосов в пользу Абрамовой.

Источник: https://adindex.ru/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...