Папа может все, что угодно: реклама инвестиций на День отца

Figliulo & Partners поднимает тему самосовершенствования в День отца (третье воскресенье июня) для рекламирования инвестиций в American Century Investments.

В ролике мы видим мужчину средних лет, который упорно пытается заниматься спортом, хотя это ему не особо удается. Спортивные упражнения, изнурительные пробежки и йога… Кажется, отец готовится к чему-то очень важному. И в конце мы узнаем, что вся его подготовка сводилась к тому, чтобы идти нога в ногу со своей дочерью: отснять, как она бежит марафон.

60-секундный ролик таким образом дает понять, что инвестиции – эмоциональные, финансовые или иные – заставляют людей стараться. Это касается клиентов American Century Investments, таких как герой рекламы, да и всех остальных.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.