Маркетинг і Комунікації

Необхідність — мати всіх винаходів: 7 порад на час епідемії від Grey Milan

Зараз, коли нам всім доводиться пристосовуватися до нових умов, не зайвими будуть декілька порад на час епідемії від італійського відділу Grey Group.

Лампа-капелюшок та плаття з подушок: меблі Argos проникли у сферу моди

У новій рекламі бренда Argos можна побачити лампу-капелюшок, плаття з подушок, плаття-килим та інші витвори «високої моди».

7 брендів, чия реклама в умовах епідемії виявилася нетактовною

Ряду брендів довелося швидко скасовувати свої кампанії, оскільки їхня реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку глядачів.

Dentsu и Gradus

Дослідження визначило топ-10 брендів-лідерів по top-of-mind

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних комунікацій Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції ...

Термометри та безконтактність: практики мережі Starbucks на час епідемії

Мережа Starbucks вирішила розповісти докладніше про свої практики на час епідемії, які зараз діють в її китайських закладах.

Головні тренди SMM у 2020: месенджери та еволюція старих платформ

Головні інсайти з онлайн-вебінару Францішака Вячорки про ключові SMM-тренди, нові платформи та алгоритми. Франак Вячорка — випускник American University у ...

McCafé нагадує, що іноді кава має бути просто кавою

Мережа фастфуду McDonald’s та бренд McCafé кепкують з високих цін, культури кав'ярень та надлишкових «послуг», характерних у наш час.

Створення Нової Нормальності за допомогою етичних брендів: історія Newnorm Store

Засновниця магазину етичної косметики Newnorm Store Катерина Голуб про цінність життя, гуманність та створення Нової Нормальності. Що для тебе «свідоме ...

Як подолати креативне вигорання: дещо з власного досвіду британських креаторів

Том Пойнтер, директор британського агентства Southpaw, ділиться досвідом боротьби зі стресами та креативним вигоранням, а також методами психологічної підтримки, впровадженими ...