Маркетинг і Комунікації

Bud Light створив ігрову консоль у формі пивних банок

Консоль під назвою BL6, створена інженерами Bud Light, має не лише вбудований проєктор, а й два холодильних відсіки, якраз для двох бляшанок пива.

99,9 бактерій знищено, одна втекла. Чистий експеримент від Activex та Nebo ideas agency

Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було ...

Head of Events in Kooperativ Ганна Терлецька про івенти в «новій реальності»

Карантин вніс серйозні корективи в звичну реальність. Традиційні формати комунікації трансформувалися в діджитал. Тест на гнучкість пройшли далеко не всі, ...

День подяки 2020: Whole Foods та Pepsi пропонують компенсацію за зіпсовану святкову вечерю

Щоб у День подяки 2020 у недосвідчених кулінарів не пропало будь-яке бажання заходити на кухню, деякі бренди запропонували компенсацію за зіпсовану вечерю.

kneu-100

Все навколо — економіка! Grape та КНЕУ презентували нову айдентику університету

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У ньому навчаються понад 15 тис. студентів, працюють ...

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Мости, черги та ковбойські дуелі: добірка, що показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2020» оголосив переможців

Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2020» оголосив переможців

На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» підбили підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020» Ґран-прі конкурсу нагороджені такі корпоративні ...

АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію потужного стартапу на ринку снеків

АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію BRUNCH — стартапу на ринку снеків

BRUNCH — це перший в історії снек, створений виключно з корисних речей. Він повністю натуральний, начинений чеддером або пармезаном. Корпус ...

Проєкт ДТЕК «Громада своїми руками» оновив візуальний стиль

Новий брендбук і лендінг розробило агентство Frontmen. «Громада своїми руками» об’єднує людей, які готові поліпшувати свій життєвий простір — таку ...

Вижити в кіберпросторі: як Be—it Agency вчить підлітків захищатися в онлайні

В Україні пройшла інформаційна кампанія з кібергігієни, щоб навчити молодь захищати себе в онлайн-просторі. Розробкою та реалізацією креативної ідеї займалась ...

Шведський музичний гурт перейменував всі свої пісні, щоб прорекламувати новий альбом

Таким чином музичний гурт Bye Bye Bicycle досягнув всієї своєї аудиторії, яка включила його треки у тисячі й тисячі плейлистів на Spotify.

Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях». Підсумки-2020 та тренди-2021

Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях» Асоціація корпоративних медіа України щорічно проводить уже 15 років. І, традиційно, лідери думок форуму пророкують тренди ...