Маркетинг і Комунікації

Висвітлюємо креативні, інноваційні рекламні та соціальні кампанії, публікуємо новини, статті, історії та креативні кейси зі сфери маркетингу і комунікацій в Україні та світі

Першоквітневі кампанії 2021: бренди знову наважуються жартувати

Першоквітневі кампанії 2021 варіюються від QR-корів і пристібних третіх рук до їстівних капців та інтелектуального туалетного паперу.

Google відзначив розблокування Суецького каналу веселими гіфками

Окрім того, що Google радує користувачів щоденним цікавими дудлами, час від часу він викладає в Пошук особливі приколи. Наприклад, на ...

Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії

Спортивний бренд Puma представив нову модель кросівок, натхнених електронною музикою. Її обличчям в Україні став музикант Іван Дорн. “Коли йдеться ...

Еспресо-маски: люди спробували каву WOG через смартфон

Trembita PR та FFFace.me випустили Instagram-маски з новими смаками еспресо для WOG. За три дні їх «приміряли» понад 2000 інстаграм-користувачів, ...

Телепортація в Тасманове море: МакДональдз показує, звідки береться риба

Цей ролик про те, звідки беруться інгредієнти, – непоганий спосіб показати доволі складну річ. Тобто переконати людей, що навіть у фастфуді є щось їстівне.

Технологічний поступ Nike: інноваційні кампанії з добірки «Каннських Левів»

Віртуальне «пальне», магазини на стінах та робот із крейдою: ці інноваційні кампанії Nike стали важливими віхами на шляху її технологічного розвитку.

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...

кампейн для ПриватБанку

Зворушлива історія головного старожила ПриватБанку

Команда агентства banda створила зворушливий кампейн для ПриватБанку, щоб він асоціювався не тільки з «величезністю» та зеленим логотипом, а й ...

Найепічніший пасивний дохід у новій рекламі Standard One

Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість. Мета девелоперів Standard One — привернути ...

Реклама на поштових марках. Частина перша: визитівка країни

Минулого року поштово-філателістичний світ відзначив 180-річчя виходу першої поштової марки. Це був знаменитий британський «чорний пенні» з портретом королеви Вікторії. ...

Ефект доміно в кампанії Domino’s

Режисер поставився до проєкту з великим ентузіазмом, стверджуючи, що він просто не міг пройти повз завдання, де є водночас і Domino’s Pizza і доміно.

KFC «позичає» слогани інших брендів, оскільки пальці зараз не пооблизуєш

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.