• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

PacSun занурюється в Метавсесвіт, аби зацікавити покоління Z

22 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
PacSun занурюється в Метавсесвіт, аби зацікавити покоління Z
Share on FacebookShare on Twitter

Роздрібний продавець молодіжного одягу PacSun випустив «метавсесвіт», який включає віртуальну реальність (VR), доповнену реальність (AR), пряму трансляцію та відеоігри.

Це частина кампанії роздрібного продавця весна/літо 2022, в якій представлена впливова особа з покоління Z Емма Чемберлен. Згідно з заявою, кампанія «розвивається навколо погляду в майбутнє та мрії про втечу».

Досвід віртуальної реальності дебютував у флагманському магазині PacSun в Лос-Анджелесі 17 лютого. Він включає цифрову версію Чемберлен, який висвітлює нові стилі.

Компоненти кампанії як AR, так і VR будуть транслюватися в соціальних каналах, на Pacsun.com і у вітринах магазинів.

Крім того, у програмі PacSun доступна відеогра PacSun the Game. Це дає можливість гравцям «досліджувати підводні світи та приєднуватися до керівництва PacSun Puck у пошуках підводних коралів та ресурсів, щоб відкрити нові рівні та підводні світи, які охороняє підводний змій». Гравці отримують «деталі для створення власних шаф PacSun the Game».

Роздрібний продавець рекламував цей досвід через пряму трансляцію з Чемберлен на веб-сайті PacSun і TikTok.

У заяві PacSun зазначили, що цифрові компоненти «перебувають на передньому краї культурної актуальності для покоління Z», а роздрібний продавець «продовжує використовувати нові технології як спосіб посилення зв’язку бренду з його молодіжною спільнотою».

Дійсно, PacSun нещодавно анонсував колекцію NFT. Бренд також зробив кроки щодо прийняття криптовалюти та розмістив каталог на ігровій платформі Roblox.

У своїй заяві президент PacSun Брі Олсон сказала, що Чемберлен є «справжньою іконою голосу та стилю для нашої молодіжної спільноти, і ми раді продовжити нашу спільну подорож, оскільки PacSun крокує далі в метавсесвіт».

PacSun — один з багатьох брендів, які експериментують із доповненою реальністю, віртуальною реальністю та прямими трансляціями, щоб охопити споживачів у галасливому метавсесвіті. Аналогічно компанія Samsung, що займається електронікою, нещодавно залучила віртуального інфлюенсера під назвою Zero, щоб допомогти запустити свій останній телефон у віртуальних магазинах.

Джерело


Читайте також:

Ensemble: повернення до свободи, моди та самовираження у картинах Сюзі Стоун

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.