Онлайн-платформа для обміну вітаннями Moonpig згадала про своїх маскотів-поросят

Британська онлайн-платформа Moonpig, де люди обмінюються листівками і подарунками, оголосила про повернення іконічних поросят до свого брендингу. Таке повернення її маскота у вигляді нових анімаційних персонажів стало приємним сюрпризом на тлі інших першоквітневих кампаній.

Як зазначив директор з маркетингу Moonpig Крістоф Фейгі: «Наш бренд з його джинглом є одним із найвпізнаваніших у Великобританії. Але в ході свого розвитку ми загубили ще один ключовий аспект свого бренда, який був для нас унікальним – поросятко. Тому ми вирішили, що настав час повернути його».

Скільки є призначень у платформи Moonpig, стільки буде й поросят. Вони змінюватимуть свої костюмчики, щоб відображати дедалі ширший спектр вітальних листівок, які пропонує компанія. Комусь буде більше до вподоби порося-динозавр, комусь – порося-супергерой, а ще комусь – порося-авокадо.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...