Нова комунікація «Моршинської». Твоє тіло = твоє майбутнє!

Ти формуєш майбутнє вже сьогодні… Все, що потрібно – вже в тобі… Це – твоє тіло. Воно – твій найцінніший ресурс. Тобі потрібна природна вода «Моршинська». Вона відновлює твоє тіло щодня, щоб ти робив свій наступний крок і досягав своєї мети.

Це повідомлення, з яким «Моршинська» звернулась до своїх споживачів у новій рекламній кампанії.

«Ми прагнемо надихнути всіх українців любити і піклуватися про своє тіло. Адже тіло – це людська першооснова. Точка відліку, з якої все починається. Воно витримує напругу, незважаючи на втому, воно дарує нам відчуття радості. А головне – допомагає досягати своєї мети, своїх прагнень і створювати майбутнє, – говорить Наталія Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine про нову комунікацію, з якою бренд природної води «Моршинська» звернувся до українців. – Наша аудиторія – це прогресивні, енергійні та сміливі люди, які рухаються вперед. Вони змінюють цей світ і надихають на зміни інших».

Нова креативна робота «Моршинської» – це своєрідний гімн здоровому та сильному людському тілу і природній воді. Бренд закликає людей розвивати, підтримувати та піклуватися про своє тіло і надихає українців пити природну воду. Адже чиста природна вода необхідна тілу, як вдих та видих. Природна «Моршинська» відновлює організм для кожного наступного кроку.

Досить незвичним для українського споживача є формат рекламного повідомлення. Ролик був відзнятий на плівку, як кінофільм, в сучасній візуальній стилістиці тандемом одних з найкращих молодих режисерів – IAMHERE: Maik Schuster & Max Paschke. Повідомлення передане через вражаючі візуальні образи п’яти героїв.

«Ми свідомо відмовляємось від фальшу «силіконової» реклами, якої так багато в українському ефірі, і розповідаємо історії людей, які мають сенс і глибину. Наша відповідальність – створювати сучасний рекламний продукт найвищої якості, як і наша природна «Моршинська».

Змінюй майбутнє, створюй майбутнє.  Піклуйся про своє тіло. Воно – твій вірний напарник. Відновлюй його щодня. Пий природну «Моршинську» для свого наступного кроку. ТВОЄ ТІЛО = ТВОЄ МАЙБУТНЄ

Credentials:

AGENCY

Brand Leader — Oleksandr Shumylo

Project Manager — Nataliia Blazhkun

Strategist — Ivan Ignatov

Art Director — Michael Zvegintsev

Copywriter — Oksana Sychova

MORSHYNSKA

Marketing Director — Revika Natalia

Marketing Manager — Iryna Lopot

Brand team — Daria Kovalenko & Evgeniia Mykhailenko

ESSE

Director – Maik Schuster and Max Paschke from I AM HERE

DOP – Maximilian Pittner

Executive Producer- Vitaliy Sheremetiev

Line Producer – Jeanna Koba & Julia Pavlyuk

Producer- Assistant Nata Hutiumova

1ST AD – Vadim Yuzba

2ND AD – Alexey Savelov

Production Manager – Andrey Naumchyk

Production Assistant – Kostya Stetsenko

Production Designer – Kolya Kishiyk

Location Manager – Kolya Ivanov

Makeup & Hair – Ksenia Kornitskaya

Wardrobe Stylist – Lena Ignatenka

Casting Manager – Karin Melnichenko

Gaffer – Evgeniy Malik

Focus Puller – Evgeniy Bubley

Playback – Sergey Vilchinskiy

Stedicam – Max Salo

Sound – Sasha Sheiko

Focus Puller – Evgeniy Bubley

First Assist Camera – Aleksandr Martyniuk

Clapboard – Lyubov Honcharenko

SFX – Sasha Nezhinsky

Underwater shooting – Unit Oleg Soloha

Still photographer – Vitaliy Yurasov

Video SMM – Sasha Stratienko

Video Making Of – Vitalii Molchanov

Post Production Producer – Tatiana Buialo

Sound Designer – Alexander Pustarnakov

Music – Dmitriy Avksentiev

Editor – Maik Schuster / Max Paschke

Editor – Yegor Pysarenko

Colour grading – Mike Bothe

VFX – Alexey Romanenko

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...