Независимость возможна для всех. Новая кампания  Tommy Hilfiger

В новой кампании знаменитый одежный бренд уделил особое внимание созданию дружественного инклюзивного мира для людей с инвалидностью.

Ролик, разработанный агентством Possible и снятый режиссером Джеймсом Раттом  привлекает наше внимание к тому факту, что люди с инвалидностью – такие же как мы. Их выбор и их жизнь  определяются их увлечениями и способностями, а не ограниченными возможностями. Они, как и все остальные, заслуживают права вставать, одеваться с легкостью, выходить и покорять мир. Этот ролик демонстрирует, как инновация является первым шагом к более инклюзивному миру.

Миссия Tommy Hilfiger – сделать мир более инклюзивным местом, и бренд неуклонно придерживается этой цели, например, адаптировав все свои магазины для максимального комфорта людей с инвалидностью.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...