Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

У серпні lifecell випустив нову лінійку тарифів. Наприклад, у флагманському тарифі «Вільний Лайф» безлімітний інтернет без денних обмежень, а роздавати його можна на всі девайси безкоштовно. А ще можна розмовляти досхочу, бо є 1500 хвилин на всі номери по Україні. І навіть якщо вони закінчаться — безліміт на lifecell залишиться.

Тому в lifecell та R Agency вирішили не приховувати, а навпаки підкреслити, що це реклама lifecell і герої роликів усвідомлюють, що вони в рекламі. Навіть коронну бренд-фразу «lifecell представляє» на ТВ замінили на таку, що підкреслює ідею:

До речі, про героїв. Їх втілив у життя відомий співак, композитор, актор та філантроп — репер ХАС, він і написав саундрек кампанії. Це вже не перший досвід його співпраці з lifecell, тому lifecell та R Agency недовго думали, хто ж стане харизматичним обличчям проєкту.

Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

 А ще був діджитал:

«Наш перший ТВ-проєкт з агенцією після цілого року повної інхаусної роботи. Приємно було працювати у розширеному складі, команда R Agency внесла нові ідеї і свіжий погляд на нашу рекламу. Нам круто зайшла пропозиція не приховувати своїх намірів і нахабно та іронічно прорекламувати продукт, адже він реально супер. Ця кампанія — наша наступна сходинка у розвитку бренду. Круто, що разом ми зробили все навіть краще, ніж зазвичай, і попереду довга і плідна співпраця», — зазначає Вєста Гунченко, Head of Creative Advertising Planning and Development Unit lifecell.

«Ми завжди чуємо потреби і запити користувачів, тому розробили тарифи зі справді безлімітним інтернетом без купюр. І спеціально для нього повернули до вжитку слово “Лайф”, використавши його в назвах тарифної лінійки. Може здатися, що це неочікуваний поворот. Але люди люблять скорочувати назви брендів і наш — не виняток. І хоч користувачі давно знають, що ми lifecell, вони все одно часто називають нас улюбленим коротким іменем. Саме тому це круте системне рішення, яке допоможе нам бути зрозумілішими для абонентів. І лінійка “Лайфів” це доводить вже — бо класно заходить на ринок і запам’ятовується покупцям і продавцям», — додає Ольга Щупак, Head of Brand Management and Media Communications Unit lifecell.


Раніше ми писали про те, що R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Укрпошта випустила поштові марки з героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня»

Укрпошта спільно зі студією Animagrad (FILM.UA Group) 30 листопада представили поштовий випуск із героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня», присвячений 150-річчю ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...