Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

У серпні lifecell випустив нову лінійку тарифів. Наприклад, у флагманському тарифі «Вільний Лайф» безлімітний інтернет без денних обмежень, а роздавати його можна на всі девайси безкоштовно. А ще можна розмовляти досхочу, бо є 1500 хвилин на всі номери по Україні. І навіть якщо вони закінчаться — безліміт на lifecell залишиться.

Тому в lifecell та R Agency вирішили не приховувати, а навпаки підкреслити, що це реклама lifecell і герої роликів усвідомлюють, що вони в рекламі. Навіть коронну бренд-фразу «lifecell представляє» на ТВ замінили на таку, що підкреслює ідею:

До речі, про героїв. Їх втілив у життя відомий співак, композитор, актор та філантроп — репер ХАС, він і написав саундрек кампанії. Це вже не перший досвід його співпраці з lifecell, тому lifecell та R Agency недовго думали, хто ж стане харизматичним обличчям проєкту.

Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

 А ще був діджитал:

«Наш перший ТВ-проєкт з агенцією після цілого року повної інхаусної роботи. Приємно було працювати у розширеному складі, команда R Agency внесла нові ідеї і свіжий погляд на нашу рекламу. Нам круто зайшла пропозиція не приховувати своїх намірів і нахабно та іронічно прорекламувати продукт, адже він реально супер. Ця кампанія — наша наступна сходинка у розвитку бренду. Круто, що разом ми зробили все навіть краще, ніж зазвичай, і попереду довга і плідна співпраця», — зазначає Вєста Гунченко, Head of Creative Advertising Planning and Development Unit lifecell.

«Ми завжди чуємо потреби і запити користувачів, тому розробили тарифи зі справді безлімітним інтернетом без купюр. І спеціально для нього повернули до вжитку слово “Лайф”, використавши його в назвах тарифної лінійки. Може здатися, що це неочікуваний поворот. Але люди люблять скорочувати назви брендів і наш — не виняток. І хоч користувачі давно знають, що ми lifecell, вони все одно часто називають нас улюбленим коротким іменем. Саме тому це круте системне рішення, яке допоможе нам бути зрозумілішими для абонентів. І лінійка “Лайфів” це доводить вже — бо класно заходить на ринок і запам’ятовується покупцям і продавцям», — додає Ольга Щупак, Head of Brand Management and Media Communications Unit lifecell.


Раніше ми писали про те, що R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...