Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

У серпні lifecell випустив нову лінійку тарифів. Наприклад, у флагманському тарифі «Вільний Лайф» безлімітний інтернет без денних обмежень, а роздавати його можна на всі девайси безкоштовно. А ще можна розмовляти досхочу, бо є 1500 хвилин на всі номери по Україні. І навіть якщо вони закінчаться — безліміт на lifecell залишиться.

Тому в lifecell та R Agency вирішили не приховувати, а навпаки підкреслити, що це реклама lifecell і герої роликів усвідомлюють, що вони в рекламі. Навіть коронну бренд-фразу «lifecell представляє» на ТВ замінили на таку, що підкреслює ідею:

До речі, про героїв. Їх втілив у життя відомий співак, композитор, актор та філантроп — репер ХАС, він і написав саундрек кампанії. Це вже не перший досвід його співпраці з lifecell, тому lifecell та R Agency недовго думали, хто ж стане харизматичним обличчям проєкту.

Lifecell 2 - Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

Lifecell 3 - Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency

 А ще був діджитал:

«Наш перший ТВ-проєкт з агенцією після цілого року повної інхаусної роботи. Приємно було працювати у розширеному складі, команда R Agency внесла нові ідеї і свіжий погляд на нашу рекламу. Нам круто зайшла пропозиція не приховувати своїх намірів і нахабно та іронічно прорекламувати продукт, адже він реально супер. Ця кампанія — наша наступна сходинка у розвитку бренду. Круто, що разом ми зробили все навіть краще, ніж зазвичай, і попереду довга і плідна співпраця», — зазначає Вєста Гунченко, Head of Creative Advertising Planning and Development Unit lifecell.

Lifecell 4 - Нереально-реальні тарифи. 360 кампанія від lifecell та R Agency «Ми завжди чуємо потреби і запити користувачів, тому розробили тарифи зі справді безлімітним інтернетом без купюр. І спеціально для нього повернули до вжитку слово “Лайф”, використавши його в назвах тарифної лінійки. Може здатися, що це неочікуваний поворот. Але люди люблять скорочувати назви брендів і наш — не виняток. І хоч користувачі давно знають, що ми lifecell, вони все одно часто називають нас улюбленим коротким іменем. Саме тому це круте системне рішення, яке допоможе нам бути зрозумілішими для абонентів. І лінійка “Лайфів” це доводить вже — бо класно заходить на ринок і запам’ятовується покупцям і продавцям», — додає Ольга Щупак, Head of Brand Management and Media Communications Unit lifecell.


Раніше ми писали про те, що R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.