Не выбрасывайте это! Ведь есть J-B Weld!

Американский производитель клеев и эпоксидных смол J-B Weld впервые за 50 лет существования запустил масштабную рекламную кампанию. Кампания, которую разработало и проводит агентство TBWA\Chiat\Day NY, приурочена к выпуску новой линейки суперклеев, незаменимых дома, в саду и в гараже.

Герой кампании – этакий мастер на все руки, способный починить любую сломанную вещь. В серии из трех роликов подчеркивается, что таким супермастером может стать каждый, если в его арсенале находятся суперклеи J-B Weld. “Не выбрасывайте это – J-B Weldите это!”- гласит слоган кампании.

В роли супермастера снялся известный в США комический актер Ник Офферман, который действительно на досуге любит мастерить и ремонтировать старые вещи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...