Не сыпь мне соль на сердце. В Австралии стартовала кампания за умеренное употребение соли

Организация Neptune Bio-Innovations (NBI) запустила кампанию по повышению осведомленности о сердечно-сосудистых заболеваниях, связанных с солью, и привлечению австралийцев к сокращению потребления соли ради здоровья сердца.

Исследования Всемирной организации здравоохранения показали, что в среднем взрослые австралийцы ежегоднно потребляют – 18,5 миллиардов килограммов соли, что достаточно для заполнения 760 бассейнов олимпийского размера. Это вдвое больше рекомендуемого количества соли в масштабах страны.

При этом установлено, что сердечно-сосудистые заболевания являются основной причиной смерти среди австралийских мужчин, и число сердечных приступов с летальным исходом по даным 2017 года было на 28% выше у мужчин по сравнению с женщинами, причем основным фактором, способствующим этому, было именно злоупотребление солью.

Чтобы бороться с этим, NBI представила новую песню и анимационный фильм под названием «Сердце с солью» с помощью агентства Saatchi & Saatchi Wellness. Агентство обратилось к австралийской актрисе и певице Эми Лонхерст, чтобы рассказать историю о страсти одного человека к соленой еде и о том, какое влияние эта опасная страсть может оказать на сердце каждого из нас.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...