Не по-детски сексуально. В Южной Корее общественность потребовала удалить ролик Baskin Robbins

Новый рекламный ролик Baskin Robbins подвергся критике пользователей соцсетей в Южной Корее. Причина — сексуальность образа снимавшейся в нем юной модели.

Корейское подразделение Baskin Robbins выпустило этот ролик в конце июня. В нем 11-летняя модель Элла Гросс рекламирует новые вкусы мороженого. В видео юная актриса одета и накрашена как взрослая женщина, у нее сексуальные позы и мимика.

Реклама вызвала гнев многих пользователей соцсетей. Некоторые посчитали, что бренд мороженого снял девочку-подростка излишне сексуальной. Она носит розовое платье и каблуки, у нее взрослый макияж. Также критике подверглись кадры, в которых юная модель соблазнительно надкусывает мороженое.

Baskin-Robbins отреагировал на критику: бренд извинился и удалил ролик.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...