Музейно-культурний комплекс «Львіварня» та THINKMcCANN запрошують на концерт «Океану Ельзи» в новому промо

У новій комунікації музейно-культурний комплекс «Львіварня» і THINKMcCANN продовжують тему відкритості душі та щирості емоцій. Цього разу з серйозною підтримкою – групою «Океан Ельзи».

Родзинкою промо-акції стане унікальна подорож до Львова й зустріч із лідером «Океану Ельзи» в музейно-культурному комплексі «Львіварня». Переможці отримають змогу почути історії легенди українського року, а також поспілкуватися з ним особисто в невимушеній і теплій атмосфері.

Далі – більше! Головний подарунок акції – квитки на концерт легендарної групи на НСК «Олімпійський» у Києві.

Також на учасників акції чекає багато музики й інших подарунків!

Тож нумо відкривати серця та насолоджуватися крутою українською музикою!

Детальніше на: promo.lvivarnya.com.ua

Над проектом працювали:

CLIENT Carlsberg Ukraine

Ірина Качура – віце-президент з маркетингу

Леся Тарасенко – маркетинг-менеджер

Антон Панасенко – старший бренд-менеджер

Анна Дембіцька – молодший менеджер

Костянтин Лось – молодший менеджер

AGENCY THINKMcCANN

Юлія Сторчак – асоційований креативний директор

Світлана Полохайло – старший арт-директор

Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів

Віктор Ільїн – акаунт-менеджер

Валерія Бабко – копірайтер

Юрій Склярук – керівник департаменту з ТВ-виробництва

PRODUCTION Pronto Film

POSTPRODUCTION CoffeePost

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...