Музейно-культурний комплекс «Львіварня» та THINKMcCANN запрошують на концерт «Океану Ельзи» в новому промо

У новій комунікації музейно-культурний комплекс «Львіварня» і THINKMcCANN продовжують тему відкритості душі та щирості емоцій. Цього разу з серйозною підтримкою – групою «Океан Ельзи».

Родзинкою промо-акції стане унікальна подорож до Львова й зустріч із лідером «Океану Ельзи» в музейно-культурному комплексі «Львіварня». Переможці отримають змогу почути історії легенди українського року, а також поспілкуватися з ним особисто в невимушеній і теплій атмосфері.

Далі – більше! Головний подарунок акції – квитки на концерт легендарної групи на НСК «Олімпійський» у Києві.

Також на учасників акції чекає багато музики й інших подарунків!

Тож нумо відкривати серця та насолоджуватися крутою українською музикою!

Детальніше на: promo.lvivarnya.com.ua

Над проектом працювали:

CLIENT Carlsberg Ukraine

Ірина Качура – віце-президент з маркетингу

Леся Тарасенко – маркетинг-менеджер

Антон Панасенко – старший бренд-менеджер

Анна Дембіцька – молодший менеджер

Костянтин Лось – молодший менеджер

AGENCY THINKMcCANN

Юлія Сторчак – асоційований креативний директор

Світлана Полохайло – старший арт-директор

Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів

Віктор Ільїн – акаунт-менеджер

Валерія Бабко – копірайтер

Юрій Склярук – керівник департаменту з ТВ-виробництва

PRODUCTION Pronto Film

POSTPRODUCTION CoffeePost

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...