Мобильная игра от Domino’s как способ получить бесплатную пиццу

Domino’s разработала как реальную, так и виртуальную машину Rube Goldberg, чтобы продвигать свою программу «Piece of the Pie Rewards». В том числе и мобильную игру, которая помогает голодным игрокам зарабатывать награды.

Агентство CP+B сняло ролик «Beautifully Easy», который показывает, как работает программа поощрений. Как только героиня оформляет заказ по телефону, «грозная» машина Rube Goldberg начинает активные действия, а сотрудник Domino’s – готовить пиццу.

Новая игра «Piece of the Pie Pursuit» позволяет игрокам заработать реальные очки на бесплатную пиццу. В отличие от рекламного ролика участники имеют дело с виртуальной версией Rube Goldberg. Им необходимо преодолеть тематические испытания, к примеру, ложку пиццайоло использовать как катапульту, чтобы забросить шарик на новые вершины.

Игроки, которые пройдут все шесть уровней, получат 10 бонусных очков. Как только потребитель соберет 60 баллов, он может обменять их онлайн на среднюю пиццу с двумя начинками.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...