Мини-сериал от Old Spice приводит в дрожь

Кампания от Old Spice и Mountain Dew продолжает кампанию «Cold As Balls» и даже идет дальше, вглубь своих сумасшедших идей с совершенно новым звездным списком гостей, настроенных на решительный шаг. Известный комик Кевин Харт возвращается в ледяную баню для очередного раунда и веселых интервью с гостями такой мини рекламной программы. В этом сезоне Харт приветствует шесть самых популярных людей спорта: Ламара Одома, Оделла Бекхэм-младшего, Джонни Манзиэля, Скипа Бэйлесса, Исаия Томаса и Метта.

Запущенный в феврале 2018 года первый сезон быстро стал самой популярной серией роликов в Интернете благодаря агентствам Laugh Out Loud и OBB Pictures, заработав более 10 миллионов просмотров дебютным эпизодом и более чем 80 миллионов просмотров в течение всего шестисерийного сезона.

Диана Мехедок

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...