McCann Kyiv у рекламі Vodafone закликають спробувати

Є багато товарів, які круто було б спробувати перед покупкою. І якщо десь такі «спроби» здаються дивними, то у Vodafone можна все! Навіть спершу спробувати 4G, а вже потім платити.

Над проектом працювали:

Vodafone Ukraine

Head of Brand and Communication – Тетяна Тертишна

Brand Manager – Алина Бочарова

McCann Kyiv

Creative Director – Євген Камінський

Associate Creative Director – Віктор Висоцький

Copywriter – Оксана Шкарупа

Art Director – Світлана Лядова

Head of TV Production Department – Юрій Склярук

Account Director – Людмила Лавренюк

Group Account Director – Анастасія Жураковська

The Martini Shot

Director – Dax Martinez-Vargas

DP – Сергій Бандерас

Executive Producer – Світлана Лягіна

Producer – Ольга Тарасенко

1st AD – Дарія Костюченка

Assistant – Катерина Штонда

Assistant – Вікторія Талайло

Art Director – Іван Левченко

Props Master – Сергій Греков

Stylist/Makeup – Наталія Дрешпан

Casting – PAPA Casting

Production Manager – Дмитро Данилко

Location – ATPOINT

Post Production – TPH-One

Music – Dax Martinez-Vargas

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.