McCann Kyiv і «Торчин» запрошують у подорож смаками

Агентство McCann Kyiv створило ролики для серыъ нових соусів “Торчин”.

Вирушайте в подорож із оновленими соусами «Торчин» у новій комунікації від McCann Kyiv.

Щоб ваші страви набули місцевого колориту різних кухонь світу, у соуси «Торчин» додали автентичні інгредієнти. Адже саме в них секрет смаку локальних страв.

Пристрасна Мексика, романтичний Прованс, шалена Америка чи загадкові Балкани – подорожуйте смаками з оновленими соусами «Торчин».

Команда проекту

Client: Nestlé Ukraine

Олена Харитонова – Business Executive Officer BU Culinary

Олена Іващенко – Group Brand Manager

Катерина Сігеті – Brand Manager

Agency: McCann Kyiv

Юлія Сторчак – Associate Creative Director

Мар’ян Шум – Senior Art Director

Валерія Бабко — Copywriter

Юрій Склярук – Head of TV Production Department

Ганна Бобіна – Account Director

Дарія Симоненко – Account Manager

Production: PRONTO FILM

Pedro Ferreira da Costa – Director

Олег Бобало – Assistant Director

Антон Фурса – DOP

Дмитро Бондаренко – Director and DOP of product demo

Ірина Ішкова – Executive Producer

Олена Юзік – Line Producer

Софія Швагер – Assistant Producer

Олексій Величко – Art Director

Наталія Зубенко – Food Stylist

Анатолій Познанський, Олександр Магдич – SFX

Олеся Ютіна – Style

Наталія Юдіна – Makeup

Casting – Papa Casting

Post Production – Terminal-ph

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...