Маніфест гедоніста: як насолоджуватися життям без шкоди для печінки

Несправедливість космічного масштабу полягає в тому, що майже всі маленькі радощі, які дають можливість людині насолоджуватися життям, водночас шкодять її здоров’ю. Щось хрустке, соковите, насичене, під розплавленим сиром, дещо міцне, бажано витримане, та блаженне неробство під м’якою ковдрою… Кайф! Але все це не дуже добре впливає на печінку.

І що робити? Компенсовувати все броколі, приготованою на парі, негазованою водою та 10 000 кроками на день? Ні! Адже в душі кожний – трішки гедоніст. Тож можна насолоджуватися життям тут і зараз, робити те, що подобається, а про печінку, яка бере на себе всі наслідки, краще дбати за допомогою Ессенціалє® форте Н.

«Ми звикли, що здебільшого реклама ліків драматизує проблему і пропонує рішення у вигляді пігулки. Тому до комунікації Ессенціалє® форте Н ми вирішили підійти нестандартно й запропонували команді  «Санофі Україна» показати, чим людина може продовжувати насолоджуватись, якщо дбатиме про свою печінку. Погодьтеся, жити набагато цікавіше, якщо ви здорові й при цьому можете не перейматися, дозволяючи собі деякі слабкості», – прокоментував ідею рекламного ролика креативний директор Publicis Ukraine Руслан Паламарчук.

«Коли ми обмірковували нову кампанію, перед нами стояло завдання м’яко нагадати людям, що печінка може потерпіти, але до певного часу. При цьому ми намагалися не тільки наповнити емоціями досить прозаїчну і, відверто кажучи, не дуже просту тему, а й вийти за межі стандартної фармацевтичної реклами». – коментує Андрій Міщук, категорійний менеджер «Санофі Україна».

Команда Sanofi Ukraine:

Андрій Міщук – Category Manager
Анастасія Кругликова – Brand Manager

Наталя Кравченко – Marketing manager

 Команда Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director
Роман Поліщук – Art Director
Денис Урусов – Senior Copywriter
Володимир Литвинов – Copywriter
Іванна Скульська-Лов – Managing Director
Марта Калинець – Account Director
Олександра Дмитрієва – Account Manager

Production: BelkaStrelka

Post Production: Coffeepost

Sound: Propeller

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...