Маніфест гедоніста: як насолоджуватися життям без шкоди для печінки

Несправедливість космічного масштабу полягає в тому, що майже всі маленькі радощі, які дають можливість людині насолоджуватися життям, водночас шкодять її здоров’ю. Щось хрустке, соковите, насичене, під розплавленим сиром, дещо міцне, бажано витримане, та блаженне неробство під м’якою ковдрою… Кайф! Але все це не дуже добре впливає на печінку.

І що робити? Компенсовувати все броколі, приготованою на парі, негазованою водою та 10 000 кроками на день? Ні! Адже в душі кожний – трішки гедоніст. Тож можна насолоджуватися життям тут і зараз, робити те, що подобається, а про печінку, яка бере на себе всі наслідки, краще дбати за допомогою Ессенціалє® форте Н.

«Ми звикли, що здебільшого реклама ліків драматизує проблему і пропонує рішення у вигляді пігулки. Тому до комунікації Ессенціалє® форте Н ми вирішили підійти нестандартно й запропонували команді  «Санофі Україна» показати, чим людина може продовжувати насолоджуватись, якщо дбатиме про свою печінку. Погодьтеся, жити набагато цікавіше, якщо ви здорові й при цьому можете не перейматися, дозволяючи собі деякі слабкості», – прокоментував ідею рекламного ролика креативний директор Publicis Ukraine Руслан Паламарчук.

«Коли ми обмірковували нову кампанію, перед нами стояло завдання м’яко нагадати людям, що печінка може потерпіти, але до певного часу. При цьому ми намагалися не тільки наповнити емоціями досить прозаїчну і, відверто кажучи, не дуже просту тему, а й вийти за межі стандартної фармацевтичної реклами». – коментує Андрій Міщук, категорійний менеджер «Санофі Україна».

Команда Sanofi Ukraine:

Андрій Міщук – Category Manager
Анастасія Кругликова – Brand Manager

Наталя Кравченко – Marketing manager

 Команда Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director
Роман Поліщук – Art Director
Денис Урусов – Senior Copywriter
Володимир Литвинов – Copywriter
Іванна Скульська-Лов – Managing Director
Марта Калинець – Account Director
Олександра Дмитрієва – Account Manager

Production: BelkaStrelka

Post Production: Coffeepost

Sound: Propeller

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Американські стоматологи зняли серію сатиричних відео про самолікування

Як показує ця серія сатиричних відео про самолікування від Американської асоціації ортодонтів, сам собі лікар – не те саме, що сам собі перукар.