Маніфест гедоніста: як насолоджуватися життям без шкоди для печінки

Несправедливість космічного масштабу полягає в тому, що майже всі маленькі радощі, які дають можливість людині насолоджуватися життям, водночас шкодять її здоров’ю. Щось хрустке, соковите, насичене, під розплавленим сиром, дещо міцне, бажано витримане, та блаженне неробство під м’якою ковдрою… Кайф! Але все це не дуже добре впливає на печінку.

І що робити? Компенсовувати все броколі, приготованою на парі, негазованою водою та 10 000 кроками на день? Ні! Адже в душі кожний – трішки гедоніст. Тож можна насолоджуватися життям тут і зараз, робити те, що подобається, а про печінку, яка бере на себе всі наслідки, краще дбати за допомогою Ессенціалє® форте Н.

«Ми звикли, що здебільшого реклама ліків драматизує проблему і пропонує рішення у вигляді пігулки. Тому до комунікації Ессенціалє® форте Н ми вирішили підійти нестандартно й запропонували команді  «Санофі Україна» показати, чим людина може продовжувати насолоджуватись, якщо дбатиме про свою печінку. Погодьтеся, жити набагато цікавіше, якщо ви здорові й при цьому можете не перейматися, дозволяючи собі деякі слабкості», – прокоментував ідею рекламного ролика креативний директор Publicis Ukraine Руслан Паламарчук.

«Коли ми обмірковували нову кампанію, перед нами стояло завдання м’яко нагадати людям, що печінка може потерпіти, але до певного часу. При цьому ми намагалися не тільки наповнити емоціями досить прозаїчну і, відверто кажучи, не дуже просту тему, а й вийти за межі стандартної фармацевтичної реклами». – коментує Андрій Міщук, категорійний менеджер «Санофі Україна».

Команда Sanofi Ukraine:

Андрій Міщук – Category Manager
Анастасія Кругликова – Brand Manager

Наталя Кравченко – Marketing manager

 Команда Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director
Роман Поліщук – Art Director
Денис Урусов – Senior Copywriter
Володимир Литвинов – Copywriter
Іванна Скульська-Лов – Managing Director
Марта Калинець – Account Director
Олександра Дмитрієва – Account Manager

Production: BelkaStrelka

Post Production: Coffeepost

Sound: Propeller

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...