Коньяк – относительно дорогой напиток. Откуда взяться подъему продаж при нынешней покупательной способности населения и постоянном росте цен на алкоголь? Но если браться всерьез…

Рынок вкусового крепкого алкоголя (всё, что не водка) в Украине довольно плотен. Французские и «французские» коньяки, армянские и как бы армянские. А за последний год особенно активны на рынке грузинские и (читайте контрэтикетку) грузинские из Украины. Добавьте к этому виски и ром, популярность которых растет, и получите вывод: для коньяка KOBLEVO, чтобы вырваться из клаттера, пробил час срочно активизироваться. А главное, дифференцироваться.

Что для этого было сделано, увидите в кейсе. А результат превзошел всякие ожидания. За время со старта релонча (каких-то 5 месяцев) продажи подскочили почти на 40%. Тронулся лед и в направлении ХоРеКа, которой до сих пор KOBLEVO был малоинтересен.

Впереди осенняя кампания. И серьезные намерения еще больше потеснить конкурентов.

Бренд   коньяк KOBLEVO

Клиент   Bayadera Group

Стратегия и креатив    РА Kinograf

Продакшн    Kinograf

Редизайн линейки    Reynolds&Reyner

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...