Литраж по осени считают

Коньяк – относительно дорогой напиток. Откуда взяться подъему продаж при нынешней покупательной способности населения и постоянном росте цен на алкоголь? Но если браться всерьез…

Рынок вкусового крепкого алкоголя (всё, что не водка) в Украине довольно плотен. Французские и «французские» коньяки, армянские и как бы армянские. А за последний год особенно активны на рынке грузинские и (читайте контрэтикетку) грузинские из Украины. Добавьте к этому виски и ром, популярность которых растет, и получите вывод: для коньяка KOBLEVO, чтобы вырваться из клаттера, пробил час срочно активизироваться. А главное, дифференцироваться.

Что для этого было сделано, увидите в кейсе. А результат превзошел всякие ожидания. За время со старта релонча (каких-то 5 месяцев) продажи подскочили почти на 40%. Тронулся лед и в направлении ХоРеКа, которой до сих пор KOBLEVO был малоинтересен.

Впереди осенняя кампания. И серьезные намерения еще больше потеснить конкурентов.

Бренд   коньяк KOBLEVO

Клиент   Bayadera Group

Стратегия и креатив    РА Kinograf

Продакшн    Kinograf

Редизайн линейки    Reynolds&Reyner

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...