• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

L’Oréal перетворює «Lessons of Worth» у міні-серіал

18 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
L’Oréal перетворює «Lessons of Worth» у міні-серіал
Share on FacebookShare on Twitter

Два роки тому L’Oréal випустив своє перше відео «Lessons of Worth» від McCann Paris з Віолою Девіс. Це перетворило слоган бренду 50-річної давності на щось більш задумливе. А у своєму неприкрашеному форматі та довжині він дав упізнаваним особам час розповісти про те, як ці слова набули значення в їхньому особистому житті.

Відео Девіс з’явилося, коли протестувальники домагалися справедливості для Джорджа Флойда. Його переглянули 9 мільйонів разів. Цього місяця бренд перетворює «Lessons of Worth» на міні-серіал із 11 амбасадорами бренду.

Дивіться деякі відео тут:

Учасників місячної акції «Lessons of Worth» обирали за їхніми «переконаннями, активністю та унікальною кар’єрою». Їм було запропоновано інтерпретувати фразу «тому що я цього варта/ий» по-своєму, що, як L’Oréal сподівається, й надалі «відновлюватиме значення» у підписі бренду. Кожен епізод знімається за один дубль, без монтажу, компанією McCann Paris.

Міні-серіал вийшов 2 лютого, «у перший день Міжнародного місяця підвищення самооцінки», який знову ж таки, оскільки це також місяць чорної історії, змушує нас трохи хвилюватися. Тим краще, якщо теми цих відео можуть якось перехресно запилювати й живити інтереси останніх. (Ми не можемо гарантувати, що вони зроблять чи будуть, але надійне представництво багатьох різних типів людей принаймні гарантує хороший шанс.)

Серіал буде рекламуватися через соціальні мережі під хештегами #LOrealParis, #LOrealParisFamily, #LessonOfWorth і #WorthIt.

Джерело


Читайте також:

Скажена вечірка для малечі: бренд пояснює, що Liquid Death — це просто вода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

УКФ розпочинає фандрейзингову кампанію для підтримки української культури

11 Квітня, 2022
Творчість і дизайн

Never Again Gallery: Українські художники переосмислили плакати часів Другої світової війни

11 Квітня, 2022

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.