Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний і не закінчується на іграшках у якості лише подарунків. Завданням агенції IAMIDEA було змінити сприйняття людей та сказати, що у «Будинку Іграшок» є асортимент, щоб радувати малечу кожного дня, а не тільки на День народження або День святого Миколая.

«Думка про буденні радощі не дала нам спокою та спрямувала прямо до батьків, які розповіли про поняття безумовної любові. Привід для нагороди малечі є завжди. І розкалякані стіни можуть бути кращими за акуратний малюнок; літак, зроблений з татового паспорта, — крутіший за шкільне пап’є-маше; а мимонотна гра на скрипці — миліша за набридливі рівні гами. Навіть коли діти лажають, вони заслуговують на похвалу та подарунки. Ми назвали це “винагорода за дитинство”. Завдяки цьому інсайту ми можемо побудувати розуміння, що привід для подарунка є завжди, а “Бі” допоможе підібрати подарунок, що б там не трапилось. Дітей треба народжувати за те, що вони діти», — коментує ідею Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.

Посилання на кейс для «Будинку Іграшок».

Пропонуємо також згадати й інші креативні роботи від IAMIDEA. Наприклад, нова стратегія та рекламна кампанія для Uklon, або для 49-го Міжнародного кінофестивалю «Молодість»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.