Креативное агентство MOZGI Ideas создало звездную рекламную кампанию для EVA

MOZGI Ideas придумали и реализовали рекламную кампанию «Скажи собі: мені казково» для бренда декоративной косметики GlamBee — саббренда от Линии магазинов EVA. Новая коммуникация стала результатом сотрудничества GlamBee с украинской певицей TARABAROVA в роли амбассадора. Для бренда это первый опыт промо-акции национального масштаба.

Креативное агентство создало 3 десятисекундных ролика и кивижуалы для POSM-материалов в рамках разработанной коммуникационной стратегии. Над съемками работали MOZGI Production совместно с приглашенными режиссерами-клипмейкерами Димой Манифестом и Митей Шмураком. Фотографии для кивужуалов создал фешн-фотограф Vova Klever.

Креативная идея кампании построена на знакомом для всех инсайте: нам всегда нужно одобрение от других.

«Сомневаться — общая черта миллионов людей. Наша уверенность в себе зависит от мнения окружающих, хотя все должно строиться на нашем личном ощущении. Пока мы сами себе искренне не скажем «ты выглядишь круто», то комплименты со стороны будем считать фальшью», — отметил креативный директор MOZGI Ideas Влад Болсун.

Во всех креативных материалах героиня получает одобрение: в роликах через утвердительный кивок от самой себя в разных образах, а на вижулах — используя зеркальное отображение. Благодаря косметическим средствам от GlamBee она чувствует воодушевлённость и привлекает внимание своим мейкапом.

Главным саундом кампании стал трек от TARABAROVA, он же лег в основу слогана «Скажи собі: мені казково».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Американські стоматологи зняли серію сатиричних відео про самолікування

Як показує ця серія сатиричних відео про самолікування від Американської асоціації ортодонтів, сам собі лікар – не те саме, що сам собі перукар.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...