Креативное агентство MOZGI Ideas создало звездную рекламную кампанию для EVA

MOZGI Ideas придумали и реализовали рекламную кампанию «Скажи собі: мені казково» для бренда декоративной косметики GlamBee — саббренда от Линии магазинов EVA. Новая коммуникация стала результатом сотрудничества GlamBee с украинской певицей TARABAROVA в роли амбассадора. Для бренда это первый опыт промо-акции национального масштаба.

Креативное агентство создало 3 десятисекундных ролика и кивижуалы для POSM-материалов в рамках разработанной коммуникационной стратегии. Над съемками работали MOZGI Production совместно с приглашенными режиссерами-клипмейкерами Димой Манифестом и Митей Шмураком. Фотографии для кивужуалов создал фешн-фотограф Vova Klever.

Креативная идея кампании построена на знакомом для всех инсайте: нам всегда нужно одобрение от других.

«Сомневаться — общая черта миллионов людей. Наша уверенность в себе зависит от мнения окружающих, хотя все должно строиться на нашем личном ощущении. Пока мы сами себе искренне не скажем «ты выглядишь круто», то комплименты со стороны будем считать фальшью», — отметил креативный директор MOZGI Ideas Влад Болсун.

Во всех креативных материалах героиня получает одобрение: в роликах через утвердительный кивок от самой себя в разных образах, а на вижулах — используя зеркальное отображение. Благодаря косметическим средствам от GlamBee она чувствует воодушевлённость и привлекает внимание своим мейкапом.

Главным саундом кампании стал трек от TARABAROVA, он же лег в основу слогана «Скажи собі: мені казково».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...