Кефирный джем по-“Селянски”

 РА «Ясно» сняло рекламный ролик «Кефирная песня» для кефира ТМ «Селянский» компании «Люстдорф». Ролик транслируется на украинских телеканалах с 24 сентября.

Что дает кефир «Селянский» нашему человеку? И питье, и еду, и лечение, и наслаждение. И так от этой заботы хорошо и радостно — что хочется петь от благодарности… Об этом наш ролик.

Под какую мелодию петь о любимом кефире, решали долго и коллегиально. Из множества украинских песен — душевных и трогательных, веселых и ироничных — охотнее всего команда подхватывала «Ой, на горі два дубки». «Дубки» победили, а позже выяснилось, что «Селянский» поддержал модный музыкальный тренд.

Поэтому, если вы замечаете, что непроизвольно напеваете народную песню о кефире, не сдерживайте себя. Это у вас душа поет. И кроме того — это модно.

P.S. Еще много душевного и познавательного (например, видеорепортаж о том, кто сильнее любит кефир — ежи или коты) — скоро на страничке «Селянське» в Facebook.

Над проектом работали:

Клиент: «Люстдорф»:

Наталья Веремчук — директор по маркетингу
Роман Терещенко — менеджер по развитию бизнеса

РА «Ясно»:
Тарас Ложенко — креативный директор
Яна Терещенко — директор по работе с клиентами

Марина Вишневская – эккаунт-менеджер
Анна Розина — копирайтер
Екатерина Бломгрен — арт-директор

Мария Халпахчи — режиcсер
Сергей Познанский — оператор

Baker Street Sound — музыкальный продакшн

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...