Как забронировать ночь в Чикаго для недоношенного младенца

Агентство Ogilvy & Mather создало кампанию для Cook County Hospital, в которой призывается жертвовать средства на инкубаторы для неоношенных детей.

В ролике говорится о том, что каждый десятый ребенок в Чикаго рождается преждевременно. Из-за этого могут возникнуть проблемы с его размещением в больнице, в инкубаторе: ограниченность мест и высокая плата за ночь.

Чикагская больница призывает людей пожертвовать ей средства, чтобы дать недоношенным младенцам место в инкубаторе. Кампания «The tiniest listing for the tiniest guest» привлекает людей в такой своего рода «заказ места на ночь» в инкубаторе для младенцев, родители которых не могут обеспечить достаточное количество дней пребывания сами.

Пространство для инкубаторов площадью 3,4 квадратных фута стоит 4000 долларов в сутки. Любой может  «забронировать» ночь для младенца, а затем выбрать, сколько пожертвовать самой больнице.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...