Новозеландское агентство DDB New Zealand подготовило очень жизнеутверждающую рекламу для L&P – культового бренда безалкогольных напитков в стране киви.

Всего несколько капель L&P – и кто угодно почувствует себя на седьмом небе. Даже зомби. Что мы в ролике и видим. Наводящие ужас на всех живых ребята веселятся как дети, попробовав напиток из банки, брошенной в результате апокалипсиса.

Деймон Стэплтон, региональный креативный директор DDB NZ & AU надеется, что зрителям будет так же весело смотреть эту рекламу, как рекламистам было весело ее снимать. “Зомби – это прикольная находка, – говорит Стэплтон. – Мы уже договорились с представителями бренда L&P продолжить эту тему в ходе кампании. Это ведь совершенно новый взгляд на привычный любимый лимонад, такой же свежий и неожиданный”.

Источник

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...