Как Роберт де Ниро спутал себя с автомобилем. Новая кампания KIA

Американский актер Роберт Де Ниро снялся в рекламе «There’s nothing like Niro» автомобильного бренда Kia.

По сюжету, актер приходит на съемки новой видеорекламы для Kia в необычном виде. На нем модный прикид: шапка-бини, очки, рубашка в клеточку и подтяжки. Режиссер удивляется, почему он выглядит как хипстер. На что актер отвечает: «Сценаристы сказали, что будет снимать модную версию Ниро. И вот я здесь». Но ему поясняют, что речь шла не о Роберте Де Ниро, а о новой серии автомобилей Kia e-Niro.

Над рекламной кампанией работало агентство Havas Media.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...