Как Ford вывозит из трудных времен

Ролик, по сути – это сжатый показ рабочего дня водителя по имени Даниэль. Даниэль с опаской наблюдает за ухудшающейся бразильской экономикой. Его волнует  резкое падение цен на грузоперевозки при постоянно растущей стоимости топлива. Одновременно его держит в напряжении постоянная опасность захвата и угона грузовика (видимо, в Бразилии это серьезная проблема).

В аллегорической сцене при этом нам постоянно показывают, как Даниэль тянет на себе веревку вверх по скале  на другом конце которой семья, друзья и родственники. Так нам показывают, что своим трудом один такой перевозчик реально содержит многих людей.

Ролик GTB Brazil несколько прямолинейно и даже простовато демонстрирует, как грузовики Ford Trucks решают эти проблемы,  а также дает надежду не только своей целевой аудитории – водителям грузовиков, но и всем бразильцам.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...