Как делается захватывающая реклама с овощами и не только. Студия Mals: креатив и легкомыслие

Стулия Mals из Нидерладндов специализируется на съемках рекламных фильмов по пищевой тематике. Особенно они известны своими роликами на тему соков и прочих напитков.

Креаторы студии Mals охотно делятся своими секретами с теми, кому это по-настоящему интересно.

Последний ролик натурального сокового напитка Orangina. Посмотрите, как обыгрывается обязательное встряхивание перед употреблением. Текст на фламандском, но главное все-таки не в нем. А в том, что все приколы не компьютерные  – эти механизмы сделаны вручную!

Для сравнения просто еще два ролика:

Витамины для напитков – как бренд ухаживает за овощами:

И как делаются такие ролики:

Ролик о  богатом ассортименте фруктов от производителя. Как с помощью однорукого бандита можно выбрать любимый смешанный сок из множества вариантов.

И о том, как этот ролик сделан.

“Наш рецепт прост”, – говорят основатели студии Сайлас Ноут и Мартин ван дер Молен. “Умелые руки, концептуальный подход и легкомысленное отношение к делу, как к игре. Так и получается то, что все называют eye-catching “

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...