Японский рецепт на Cannes Lions: Любовь, Мечты и Счастье

Почему японцы являются законодателями моды на рынках Азии и всего мира? Как японское культурное влияние открывает новые возможности для глобальных брендов? Несколько секретов от идеологов японского трендсеттинга, которыми они поделились в ходе выступления на Международном фестивале кеативности Cannes Lions.

О том, как работает формула LDH (Love + Dream + Happiness), ведущая сила японского креативного феномена, рассказывает главный креативный директор HIRO и международная группа экспертов.  Об истории японской группы управления мастерами креатива и ее эволюции в один из крупнейших в мире развлекательных центров. О том, как формула LDH объединила  вживую более миллиона человек, поставив их в десятку лучших шоу в мире и о том как ведущие потребительские бренды с формулой LDH, могут завоевать огромные рынки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...