Японский рецепт на Cannes Lions: Любовь, Мечты и Счастье

Почему японцы являются законодателями моды на рынках Азии и всего мира? Как японское культурное влияние открывает новые возможности для глобальных брендов? Несколько секретов от идеологов японского трендсеттинга, которыми они поделились в ходе выступления на Международном фестивале кеативности Cannes Lions.

О том, как работает формула LDH (Love + Dream + Happiness), ведущая сила японского креативного феномена, рассказывает главный креативный директор HIRO и международная группа экспертов.  Об истории японской группы управления мастерами креатива и ее эволюции в один из крупнейших в мире развлекательных центров. О том, как формула LDH объединила  вживую более миллиона человек, поставив их в десятку лучших шоу в мире и о том как ведущие потребительские бренды с формулой LDH, могут завоевать огромные рынки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...