Японские рекламисты разработали теннисный стол для спортсменов с инвалидностью

Японское рекламное агентство TBWA/Hakuhodo разработало уникальный теннисный стол для спортсменов с инвалидностью.

Главное преимущество этого стола – возможности изменения конфигурации исходя из конкретных параметров конкретного спорсмена с инвалидностью. У стола меняется практически все – и высота, и профиль игрового поля. При разработке стола дизайнеры агентства консультировались непосредственно с членами паралимпийской сборной Японии и учитывали все их советы и пожелания. Всего было изготовлено 30 вариантов игрового поля, которые можно заменить буквально за минуту.

В настоящий момент идут интенсивные переговоры с паралимпийскими комитетами разных стран о приобретении таких столов. По свидетельству представителей агентства, интерес к ним без преувеличения огромный.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.