Як створити базиліто. Тату-божевілля від Somersby та PROVID/DDB

Somersby та PROVID/DDB з креативної команди AGAMA Communications освіжили це літо не тільки новим смаком базиліку, а й трендовими тату!

Не у стилі Somersby слідувати трендам, тому що він створює власні. І це базиліто не стало винятком: сколихнути буденні сонячні деньки ми вирішили свіженькими базиліковими тату.

Діяли ми масштабно — так з’явилася акція «Зроби базилікове тату». Не обмежуючись звичайнісінькими бордами, Somersby став спонсором двох найгучніших тату-фестів у Києві та Одесі. А щоб покозиряти на одеських пляжах було чим, ексклюзивно до акції були розроблені ескізи базилікових тату.

Не аутдором єдиним: у Фейсбуці пройшла активація, де кожен міг виграти безкоштовне тату. Для цього потрібно було лише обрати один з шести салонів у п’яти містах  (Києві,  Львові, Одесі, Харкові чи Дніпрі) та чекати рішення щасливого базиліку.

Для підтримки акції ми розробили анімаційні прероли.

На фестивалях кожен відчайдуха міг освіжити свій look справжнім базиліковим тату абсолютно безкоштовно. А ті, хто не наважився на справжнє, могли прикрасити себе тимчасовими!

Так, це літо справді стало базилітом!

Клієнт Carlsberg Ukraine

Маркетинг-директор — Дмитро Пилипенко
Старший бренд-менеджер — Юлія Кирилова
Спеціаліст з маркетингу — Ольга Воробйова

Агентство PROVID/DDB

Креативний директор — Кирило Чічкан
Автори ідеї — Ольга Пожарська, Дар’я Гордійчук
Арт-директор — Альона Здорова
Дизайнери — Олег Бойко, Інна Михальська
Копірайтер — Анастасія Зайцева
SMM груп-хед — Дарина Постол
Керівник проекту — Ірина Охрамович
Менеджер проекту — Ксенія Бежанова

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...