“Я так Крещатик люблю”: TABASCO  пригласили Дзидзьо в Пломбирленд

Креативное агентство TABASCO пригласило Дзидзьо (Михаил Хома) в виртуальную страну “Пломбирленд”, созданную для бренда “Крещатик”.

В середине апреля Дзидзьо выступил автором джингла “Я так Хрещатик люблю” и стал лицом кампании. Герой находит вдохновение в волшебной стране мороженого.

“В условиях повышенной конкуренции, когда потребитель осуществляет выбор буквально перед полкой с продуктами ежедневного потребления, крайне важно сформировать эмоциональную привязку к бренду и максимально “отстроиться” от конкурентов”,  ̶ прокомментировала директор TABASCO Виктория Энкина.

По подсчетам стратегов агентства и данным Ассоциации украинских производителей “Мороженое и замороженные продукты”, в 2018 году рынок мороженого вырос в среднем на 7%. При этом “Хрещатик” взмыл на 30% благодаря удачной маркетинговой стратегии  ̶ “Пломбирленду”.

Весенне-летний сезон 2019 года будет посвящен сотрудничеству Дзидзьо с брендом на его концертах, в соцсетях, диджитал-площадках и медиа.

“Когда на просьбу назвать бренд мороженого в стаканчике украинские потребители будут петь “У-у-у, я так Хрещатик люблю”, можем считать нашу миссию выполненной”,  ̶  прокомментировал креативный директор, партнер агентства  TABASCO  Александр Смирнов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.