“Я так Крещатик люблю”: TABASCO  пригласили Дзидзьо в Пломбирленд

Креативное агентство TABASCO пригласило Дзидзьо (Михаил Хома) в виртуальную страну “Пломбирленд”, созданную для бренда “Крещатик”.

В середине апреля Дзидзьо выступил автором джингла “Я так Хрещатик люблю” и стал лицом кампании. Герой находит вдохновение в волшебной стране мороженого.

“В условиях повышенной конкуренции, когда потребитель осуществляет выбор буквально перед полкой с продуктами ежедневного потребления, крайне важно сформировать эмоциональную привязку к бренду и максимально “отстроиться” от конкурентов”,  ̶ прокомментировала директор TABASCO Виктория Энкина.

По подсчетам стратегов агентства и данным Ассоциации украинских производителей “Мороженое и замороженные продукты”, в 2018 году рынок мороженого вырос в среднем на 7%. При этом “Хрещатик” взмыл на 30% благодаря удачной маркетинговой стратегии  ̶ “Пломбирленду”.

Весенне-летний сезон 2019 года будет посвящен сотрудничеству Дзидзьо с брендом на его концертах, в соцсетях, диджитал-площадках и медиа.

“Когда на просьбу назвать бренд мороженого в стаканчике украинские потребители будут петь “У-у-у, я так Хрещатик люблю”, можем считать нашу миссию выполненной”,  ̶  прокомментировал креативный директор, партнер агентства  TABASCO  Александр Смирнов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Американські стоматологи зняли серію сатиричних відео про самолікування

Як показує ця серія сатиричних відео про самолікування від Американської асоціації ортодонтів, сам собі лікар – не те саме, що сам собі перукар.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...