IKEA и Hasselblad выпустили ролик об авторских фотопостерах

IKEA выпустила ряд роликов, в которых показывает результат совместной работы со шведским производителем фототехники Hasselblad. Компании представили ограниченную коллекцию постеров «Норрхассел».

В роликах фотографы рассказывают о тонкостях и нюансах своей работы, благодаря которой появились постеры с авторскими фотографиями урбанистических пейзажей, дикой природы и спонтанного креатива.

Все три ролика описывают «креативную дорогу» каждого из авторов, а также их правила, кредо и описание их личного творческого процесса. У каждого фотографа своя уникальная история, однако их объединяет стремление работать, подготовка к съемке, импровизация и отсутствие веры в удачу.


Источник  

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...