Ikea дает ценный урок школьникам в День борьбы с издевательствами

Как показать школьникам, насколько опасными могут быть издевательства?

Ikea совместно с Memac Ogilvy нашли необычный способ: в школе в Объединенных Арабских Эмиратах они поставили 2 горшка с растениями, которые прослушивали сообщения от детей, что значительно повлияло на здоровье растений.

В «эксперименте» Memac Ogilvy, в День борьбы с издеватенльствами, в одной из школ в Дубае было установлено 2 одинаковых горшка. Детей попросили записывать сообщения как положительные, так и отрицательные, которые потом проигрывались горшкам с растениями. Оба растения содержались в контролируемой среде с одинаковым воздействием воды и солнечного света. Однако через месяц растение, которое запугивали, начало увядать, в то время как другое расцвело. Эксперимент основывался и вдохновлялся различными теориями в нейробиологии растений и другими научными исследованиями.

Главный посыл кампании – показать воздействие издевательств на другое живое существо. Ikea дала, в самом деле, ценный урок для школьников.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...