Як допомогти Ба та Ді: ролик для соціального проєкту Rozetka, «Нова Пошта» та фонду «Життєлюб»

Fedoriv Agency зняли ролик про спільну акцію Rozetka, «Нова пошта» та фонду «Життєлюб», яка набула вже національного масштабу.

За умов пандемії великі бренди започатковують усе більше соціальних ініціатив з метою бути корисними. Набір «Життєлюб» — це базові продукти для людей похилого віку, що входять до найбільш вразливої до коронавірусу категорії. Завдяки проєкту тисячі пенсіонерів зможуть залишатися вдома і не наражати себе на небезпеку, виходячи надвір. Оплачені набори доставляє «Нова Пошта» разом із соціальними службами.

Fedoriv Agency запропонували свої послуги з розроблення ідеї ролика pro bono та в рекордні строки. На створення ідеї та зйомки у команди пішло 7 робочих днів. До продакшену на благодійній основі прилучилися рекламний режисер Олег Томін й оператор Антон Фурса, а студія 16on9 зорганізувала процес. Знімальну техніку безплатно надали Illuminator Film Service.

Знімали ролик в умовах карантину із мінімальною кількістю людей. Постійно дезінфікували поверхні та ще до початку фільмування повністю обробили локацію. Уся команда була в захисних костюмах і масках. Також із великою обережністю поставилися до безпеки та здоров’я актриси Валентини Гординської. Під час знімання вона контактувала лише з гримером і оператором, а решту часу перебувала в окремій кімнаті. Частина команди стежила за процесом онлайн — усі дублі передавалися в прямому ефірі. Навіть диктор записував свої репліки вдома.

«Новий час диктує нові умови роботи: команда перебудувала процеси так, щоб бути максимально гнучкими. Чудово, що найкращі люди індустрії підтримали цей проєкт. В Україні можна робити соціальні проєкти на найвищому рівні», — прокоментували у Fedoriv Agency.

ТБ-ролик розміщується безкоштовно за медійної підтримки каналів StarLightMedia: СТБ, ICTV, «Новий канал», «Оце ТБ».

Тим часом, для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями.

Класичні образи зі світу мистецтва постали в новому виді і розказали, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

А громадська організація «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ — сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні і мають мати однакові права. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...