Як допомогти Ба та Ді: ролик для соціального проєкту Rozetka, «Нова Пошта» та фонду «Життєлюб»

Fedoriv Agency зняли ролик про спільну акцію Rozetka, «Нова пошта» та фонду «Життєлюб», яка набула вже національного масштабу.

За умов пандемії великі бренди започатковують усе більше соціальних ініціатив з метою бути корисними. Набір «Життєлюб» — це базові продукти для людей похилого віку, що входять до найбільш вразливої до коронавірусу категорії. Завдяки проєкту тисячі пенсіонерів зможуть залишатися вдома і не наражати себе на небезпеку, виходячи надвір. Оплачені набори доставляє «Нова Пошта» разом із соціальними службами.

Fedoriv Agency запропонували свої послуги з розроблення ідеї ролика pro bono та в рекордні строки. На створення ідеї та зйомки у команди пішло 7 робочих днів. До продакшену на благодійній основі прилучилися рекламний режисер Олег Томін й оператор Антон Фурса, а студія 16on9 зорганізувала процес. Знімальну техніку безплатно надали Illuminator Film Service.

Знімали ролик в умовах карантину із мінімальною кількістю людей. Постійно дезінфікували поверхні та ще до початку фільмування повністю обробили локацію. Уся команда була в захисних костюмах і масках. Також із великою обережністю поставилися до безпеки та здоров’я актриси Валентини Гординської. Під час знімання вона контактувала лише з гримером і оператором, а решту часу перебувала в окремій кімнаті. Частина команди стежила за процесом онлайн — усі дублі передавалися в прямому ефірі. Навіть диктор записував свої репліки вдома.

«Новий час диктує нові умови роботи: команда перебудувала процеси так, щоб бути максимально гнучкими. Чудово, що найкращі люди індустрії підтримали цей проєкт. В Україні можна робити соціальні проєкти на найвищому рівні», — прокоментували у Fedoriv Agency.

ТБ-ролик розміщується безкоштовно за медійної підтримки каналів StarLightMedia: СТБ, ICTV, «Новий канал», «Оце ТБ».

Тим часом, для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями.

Класичні образи зі світу мистецтва постали в новому виді і розказали, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

А громадська організація «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ — сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні і мають мати однакові права. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...