Хорошая командная работа – на вес золота: кампания от Heineken

Агентство Publicis Italy создало для Heineken кампанию из трех роликов, которая сосредоточена на спортивных спонсорах бренда пива: Лиги чемпионов УЕФА, Формуле 1 (F1) и Кубке мира по регби.

Агентство Publicis Italy создало для Heineken кампанию из трех роликов, которая сосредоточена на спортивных спонсорах бренда пива: Лиги чемпионов УЕФА, Формуле 1 (F1) и Кубке мира по регби.

Стартовый ролик «Perfect Man» снимался в бальном зале в Монте-Карло,  с блеском инсценируя вечеринку после соревнования F1. Используя одного из своих спонсоров, Heineken стремится побудить своих потребителей смотреть на жизнь с новой точки зрения.

Под потолками с хрустальными люстрами, среди гламурного интерьера и публики  выступают гонщики Формулы, в полном снаряжении, в том числе и в шлемах. А между тем, наш «Perfect Man» Дэвид Култхард уделяет всем гостям внимание с такой же грациозностью, как и на трассе. Секрет его успеха – маленькое устройство в ухе, которое предоставляет ему все данные о гостях. Даже когда что-то пошло не так, команда Дэвида сумела выкрутиться из ситуации. Как именно и при чем здесь Heineken, смотрите видео:

Диана Мехедок

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...