ГК «Нові Продукти» підбила підсумки «зіркової» гарячої лінії для споживачів

Група Компаній «Нові Продукти» завершила розважальний експеримент, у рамках якого відомі зіркові гості щотижня ставали операторами безкоштовної гарячої лінії підтримки клієнтів.

Протягом двох місяців зіркові учасники проекту опрацювали 188 дзвінків, які складають загалом 18 годин живого спілкування на лінії. Кожен із них представляв окремий бренд Групи Компаній «Нові Продукти», тож поціновувачі улюблених напоїв запитували своїх кумирів про легендарні Green Energy™, Pit Bull™, APPS™, REVO™, Shake™, Non Stop™.

Спілкувалися з клієнтами учасники шоу «Топ-модель по-українськи» Самвел Туманян та Анна Суліма, талановиті репери Гіга та Майті Ді, зірка серіалу «Київ удень і вночі» Поліна Ковалевська та харизматичний блогер Андрій Трушковський.

«Ми хотіли зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. У нас вийшло. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» перетворилася на захопливий інструмент для зворотного зв’язку споживача з виробником. Готуватимемо нові приємні сюрпризи для наших клієнтів!» – зазначила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Розважальний хотлайн – абсолютно новий підхід у комунікації з клієнтами, які звертаються на гарячу лінію.

«Приємно бути першими в Україні, хто реалізовує подібні проекти. Це було захопливо для всіх – і відбулося на справді високому рівні!» – резюмував операційний директор контактного центру Андрій Денискін.

Кожне оголошення про наступного учасника розважального хотлайну викликало нечуваний ажіотаж серед користувачів соціальних мереж. Загальне охоплення всіх шести афіш проекту у Facebook складає 446 631 користувачів, а кількість лайків – 25 161 позначок.

До слова, у компанії підготували відео для тих, кому цікаво, як відбувалося спілкування з кумирами:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.