Група Компаній «Нові Продукти» завершила розважальний експеримент, у рамках якого відомі зіркові гості щотижня ставали операторами безкоштовної гарячої лінії підтримки клієнтів.

Протягом двох місяців зіркові учасники проекту опрацювали 188 дзвінків, які складають загалом 18 годин живого спілкування на лінії. Кожен із них представляв окремий бренд Групи Компаній «Нові Продукти», тож поціновувачі улюблених напоїв запитували своїх кумирів про легендарні Green Energy™, Pit Bull™, APPS™, REVO™, Shake™, Non Stop™.

Спілкувалися з клієнтами учасники шоу «Топ-модель по-українськи» Самвел Туманян та Анна Суліма, талановиті репери Гіга та Майті Ді, зірка серіалу «Київ удень і вночі» Поліна Ковалевська та харизматичний блогер Андрій Трушковський.

«Ми хотіли зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. У нас вийшло. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» перетворилася на захопливий інструмент для зворотного зв’язку споживача з виробником. Готуватимемо нові приємні сюрпризи для наших клієнтів!» – зазначила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Розважальний хотлайн – абсолютно новий підхід у комунікації з клієнтами, які звертаються на гарячу лінію.

«Приємно бути першими в Україні, хто реалізовує подібні проекти. Це було захопливо для всіх – і відбулося на справді високому рівні!» – резюмував операційний директор контактного центру Андрій Денискін.

Кожне оголошення про наступного учасника розважального хотлайну викликало нечуваний ажіотаж серед користувачів соціальних мереж. Загальне охоплення всіх шести афіш проекту у Facebook складає 446 631 користувачів, а кількість лайків – 25 161 позначок.

До слова, у компанії підготували відео для тих, кому цікаво, як відбувалося спілкування з кумирами:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.