ГК «Нові Продукти» підбила підсумки «зіркової» гарячої лінії для споживачів

Група Компаній «Нові Продукти» завершила розважальний експеримент, у рамках якого відомі зіркові гості щотижня ставали операторами безкоштовної гарячої лінії підтримки клієнтів.

Протягом двох місяців зіркові учасники проекту опрацювали 188 дзвінків, які складають загалом 18 годин живого спілкування на лінії. Кожен із них представляв окремий бренд Групи Компаній «Нові Продукти», тож поціновувачі улюблених напоїв запитували своїх кумирів про легендарні Green Energy™, Pit Bull™, APPS™, REVO™, Shake™, Non Stop™.

Спілкувалися з клієнтами учасники шоу «Топ-модель по-українськи» Самвел Туманян та Анна Суліма, талановиті репери Гіга та Майті Ді, зірка серіалу «Київ удень і вночі» Поліна Ковалевська та харизматичний блогер Андрій Трушковський.

«Ми хотіли зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. У нас вийшло. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» перетворилася на захопливий інструмент для зворотного зв’язку споживача з виробником. Готуватимемо нові приємні сюрпризи для наших клієнтів!» – зазначила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Розважальний хотлайн – абсолютно новий підхід у комунікації з клієнтами, які звертаються на гарячу лінію.

«Приємно бути першими в Україні, хто реалізовує подібні проекти. Це було захопливо для всіх – і відбулося на справді високому рівні!» – резюмував операційний директор контактного центру Андрій Денискін.

Кожне оголошення про наступного учасника розважального хотлайну викликало нечуваний ажіотаж серед користувачів соціальних мереж. Загальне охоплення всіх шести афіш проекту у Facebook складає 446 631 користувачів, а кількість лайків – 25 161 позначок.

До слова, у компанії підготували відео для тих, кому цікаво, як відбувалося спілкування з кумирами:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...