Durex разом з Фондом Олени Пінчук стали партнерами #неВІДаЗАРАДИ дітей

5 вересня відбувся прес-івент, під час якого Durex і Фонд Олени Пінчук оголосили про початок партнерства заради ВІЛ-позитивних дітей. Результатом цієї співпраці стала кампанія #неВІДаЗАРАДИ, в рамках якої 1 гривня з кожної упаковки презервативів Durex буде йти на підтримку проекту «Мобільні клініки». Проект спрямований на надання ВІЛ-позитивним дітям регулярного доступу до кваліфікованої допомоги інфекціоністів і педіатрів. Під час прес-івенту був презентований рекламний ролик від агентства Havas Engage, в якому лідери думок закликають всіх користуватися презервативами #неВІДаЗАРАДИ дітей.

Client: Durex

Senior Brand Manager: Марія Ейманавічюс

Junior Brand Manager: Ольга Етке

 

Agency: Havas Engage

CEO: Володимир Зборовський

New Business Director: Олена Кудінова

Account Manager: Юлія Дацюк

Creative Director: Кирило Чистяков

Art Director: Олена Гончаревська-Юхова

Copywriters: Костянтин Мельников, Анастасія Пушня

 

Production: Clever Studios

Director / DOP: Олександр Логутов

Music: Павло Коваль

Color Grading: Олександр Логутов

Producer: Валерія Корецька

Production Manager: Павло Кравченко

Post Production: Олександр Логутов

Motion Designer: Ігор Шполянський

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...