• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Додаток для сканування їжі NHS використовує штрих-коди, щоб пропонувати здорове харчування

11 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Додаток для сканування їжі NHS використовує штрих-коди, щоб пропонувати здорове харчування
Share on FacebookShare on Twitter

Уряд Великобританії запустив новий додаток у рамках своєї кампанії «Краще здоров’я», щоб допомогти сім’ям зробити більш обґрунтований вибір дієти.

Додаток для сканування харчових продуктів NHS дає змогу користувачам сканувати штрих-коди продуктів зі своїх покупок, і програма надасть потенційно більш здорову альтернативу, що полегшить родинам перехід.

Щоб запустити ініціативу, був випущений короткометражний фільм M&C Saatchi, який втілює заміни в життя повсякденних сімейних сценаріїв.

здорове харчування

«Ми знаємо, як важко сім’ям робити більш здоровий вибір, особливо з огляду на минулий рік, який мав величезний вплив на наші звички та розпорядок дня, але дуже важливо заохочувати дітей їсти правильну їжу, оскільки ми знаємо, що це довгострокова перспектива для їхнього здоров’я», — сказав Ян Вільямс, заступник директора з маркетингової активації Управління з покращення здоров’я та диспропорцій.

«Саме тому ми запускаємо нову кампанію „Краще здоров’я“ та новий додаток NHS Food Scanner, щоб батьки могли легко обмінюватися продуктами у своєму щотижневому магазині та знаходити більш здорові варіанти, який буде корисним для всієї родини».

Мультимедійна кампанія триватиме по всій Англії до 31 березня і включатиме рекламні оголошення для телебачення, відео на вимогу, радіо, поза домом, медіа-партнерства, соціальних медіа, поряд з національною та регіональною PR-діяльністю.

«Кожен січень приносить свою хвилю кампаній „Новий рік, нова ти“. Цей поштовх йде набагато далі, з додатком, який розроблено для підтримки справжніх довгострокових змін у тому, як ми робимо покупки та харчуємося», — зазначив Бен Голік, креативний директор M&C Saatchi.

Джерело


Читайте також:

Картини засновника Toy Machine Еда Темплтона, які цинічно зображують сучасне американське передмістя

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.