Прилагательное «диджитальный» в языке ХХI века уже стало синонимом слова «современный». Как раз этому – современному подходу к хлебопечению – была посвящена конференция «Традиції, що формують майбутнє», на которую собрала ведущих пекарей страны компания Lesaffre Украина. В числе главных задач: хорошенько встряхнуть мозги довольно консервативному рынку хлеба; продемонстрировать, насколько органично национальные традиции могут перетекать в современность; и, конечно, поднять продажи ингредиентов хлебопечения, в производстве которых Lesaffre – безусловный авторитет.

Чтобы конференция была содержательной, пригласили крутых докладчиков. А чтобы нескучной и визуально эффектной – рекламное агентство Kinograf, постоянного партнера Lesaffre Украина на протяжении последних нескольких лет.

Kinograf создал хлебно-диджитальный стиль, а вдобавок к нему активности, которые вкупе с оригинальной айдентикой сделали атмосферу ивента запоминающейся.

Как это выглядело, смотрите в кейсе. А если о профите, то за четыре месяца после конференции среднемесячное количество обращений в Компанию – продайте, посоветуйте, разработайте рецептуру – выросло в полтора раза. И, как прямое следствие, объемы продаж Lesaffre поднялись с 27% рыночной доли до 32%.

Вот с такой пользой для дела Lesaffre при поддержке Kinograf пообщался с украинскими пекарями.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...