Диджитальный хлеб от Lessafre и Kinograf

Прилагательное «диджитальный» в языке ХХI века уже стало синонимом слова «современный». Как раз этому – современному подходу к хлебопечению – была посвящена конференция «Традиції, що формують майбутнє», на которую собрала ведущих пекарей страны компания Lesaffre Украина. В числе главных задач: хорошенько встряхнуть мозги довольно консервативному рынку хлеба; продемонстрировать, насколько органично национальные традиции могут перетекать в современность; и, конечно, поднять продажи ингредиентов хлебопечения, в производстве которых Lesaffre – безусловный авторитет.

Чтобы конференция была содержательной, пригласили крутых докладчиков. А чтобы нескучной и визуально эффектной – рекламное агентство Kinograf, постоянного партнера Lesaffre Украина на протяжении последних нескольких лет.

Kinograf создал хлебно-диджитальный стиль, а вдобавок к нему активности, которые вкупе с оригинальной айдентикой сделали атмосферу ивента запоминающейся.

Как это выглядело, смотрите в кейсе. А если о профите, то за четыре месяца после конференции среднемесячное количество обращений в Компанию – продайте, посоветуйте, разработайте рецептуру – выросло в полтора раза. И, как прямое следствие, объемы продаж Lesaffre поднялись с 27% рыночной доли до 32%.

Вот с такой пользой для дела Lesaffre при поддержке Kinograf пообщался с украинскими пекарями.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...