Coca Cola отметила выход финала “Мстителей” новой серией напитка

Coca-Cola выпустила новую рекламу и коллекционные бутылки с изображением супергероев к выходу фильма «Мстители. Финал», мировая премьера которого состоится 29 апреля.

По сюжету ролика, девочка-подросток опоздала на свой школьный автобус. Но включить «второе дыхание» и догнать его помогает бутылка новой Coca-Cola без сахара. Выпив ее, она открывает новые для себя, супергеройские способности. Героиня, преодолевая кучу препятствий, в итоге догоняет автобус. Видео заканчивается фразой «Миссия выполнена».

К выходу фильма Coca-Cola также представила новую серию бутылок с изображением героев Marvel — Железного Человека, Капитана Америки, Халка, Тора, Черной Вдовы, Соколиного Глаза, Капитана Марвела и Таноса.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.